tak wystepuja ale bardzo ciężko je dostać i oczywiscie da sie je włozyc do mkIIIOlito pisze: Czy występują zegary z G4 z FIS'em (pełny lub 1/2) bez CAN? jeśli tak to da się to jakoś wykorzystać w mk III?
Zegary z MK IV do MK III - mini FAQ - uzupełnienie
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
do kolegi maro: ciekawe te zegary z Golfa Cabrio tym bardziej, że są to budziki z seata Arosy, poznać to po tarczach, wskazówkach i podświetleniu (czerwone). Chociaż całkiem możliwe że VW wsadzał je do golfa cabrio
i jeszcze jedno jak to jest z tym pływakiem. Chciałbym kupić pływak z MK4. Występuje on osobno czy trzeba cała pompę dorwać?
i jeszcze jedno jak to jest z tym pływakiem. Chciałbym kupić pływak z MK4. Występuje on osobno czy trzeba cała pompę dorwać?
Ostatnio zmieniony pn sie 13, 2007 11:12 przez Olito, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Użytkownik
- Posty: 335
- Rejestracja: pn paź 31, 2005 17:21
- Lokalizacja: Mościska/Laski
- Kontakt:
przydałoby się FOTOSTORY jak zaajme się pływakiem to wrzucę fotki i mi powiecie co wygiąć i ilebigozz pisze:Co do pływaka to ja to zrobiłem tak.
1. Zdemontuj przewody odejście i powrót paliwa.
2. Wykręć pływak. (zaopatrz się w miskę bo będzie obciekał)
3. Z czuciem odczep pływak razem z tym drucianym ramieniem od reszty "ustrojstwa".
4. Przyda się imadło.
5. I młotek.
6. Najpierw wyprostuj to ramię w miejscu gdzie jest mocowane do reszty.
7. A nastepnie przegnij w drugą stronę.
8. Wszystko zmontuj.
A potem najlepiej podpiąć vaga i przeprowadzić adaptację.
pozdr
-
- Użytkownik
- Posty: 335
- Rejestracja: pn paź 31, 2005 17:21
- Lokalizacja: Mościska/Laski
- Kontakt:
mam to samo ale jak pokazuje na odwrót -przy każdym mocniejszym hamowaniu czy ruszaniu ...Gobo90 pisze:z tym pływakiem to niezla jaja 10 razy go już giołem i dalej głupoty pokazuje raz pokazuje ok za chwile daje na fulll paliwo pomimo że jest pol zbiornika zaraz znow rezerwa...
Te stare pływaki są do bani te nowoczesne w mkIV albo passat b5/b6 nie są takie ... dlaczego ??
pozdr
-
- Nowicjusz
- Posty: 30
- Rejestracja: pn lut 26, 2007 12:38
- Lokalizacja: Terespol Pomorski
- Kontakt:
Ja gdy przełożyłem zegary z MKIV do mojego MKIII TD z 92r, na pełnym zbiorniku pokazywał wskaźnik rezerwę. Więc założyłem stare zegary, zobaczyłem ile jest paliwa w zbiorniku i ponownie założyłem zegary z MKIV. Potem wygiołem pływak w drugą stronę i patrzyłem czy po zamontowaniu w zbiorniku pokazuje wartość jak w starych zegarach. I tak tą metodą zrobiłem dobrze. Jeżdze już trochę i nic się źle nie dzieje. Od zapalenia się kontrolki rezerwy w cyklu mieszanym zrobie jeszcze 150km.
-
- Użytkownik
- Posty: 335
- Rejestracja: pn paź 31, 2005 17:21
- Lokalizacja: Mościska/Laski
- Kontakt:
Oto zdjęcia mojego pływaka :bigozz pisze:duudii, nie ma problemu podpowiem Ci co i jak
Pierwsze dwa przedstawiają jakby było pusto w zbiorniku ( pokazuję pęłno)
Oto to pole na którym wskazówka przekazuje info jaki jest stan ,miernik poziomu:
Oto jak jest jakby zbiornik był pełny ale pokazuje pusto (rezerwa)
Oto pole miernika ( pełno -a pokazuje pusto -rezerwa
Jak to wygiąć próbowałem ale przecież jak wygnę w górę ,żeby pokazywał jak jest pełno to będzie pełno ale jak będzie pusto to bedzie pokazywał połowę zbiornika ....
prosze o info
pozdr
p.s. nie można zmienić płytki tej na któej lata ta metalowa wskazówka ?
bi jeśli by ją odwrócić do góry nogami ale jest to łuk a więc tylko jakby było na środku skali pokazywało by a takto było by poza tą cholerną płytką ....
Ostatnio zmieniony pn sie 20, 2007 15:53 przez duudii, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 23 gości