Zegary z MK IV do MK III - mini FAQ - uzupełnienie

Gotowe opisy różnych podzespołów aut, także nasze porady.

Moderatorzy: Moderatorzy, VIP

pomyslowy
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 66
Rejestracja: czw sty 12, 2006 22:32
Lokalizacja: ZABKI
Kontakt:

Post autor: pomyslowy » pn maja 28, 2007 13:23

ok.dzięki

[ Dodano: Pon Maj 28, 2007 13:39 ]
to teraz zbiorę to w "kupę"
licznik od passata - dużo przeróbek
licznik od mkIII - tak samo wyskalowany - ok. to jasne.
licznik od mkIV -
1.z MFA - ok, jasne podłaczyć kontrolki i inne jak w podpowiedziach.

2.. jeżeli bez MFA - to co będzie pokazywał, tak jak mój od mkIII bez MFA, czy może coś więcej.


MK III 1.8 90KM
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/188353.html][img]http://images.spritmonitor.de/188353_5.png[/img][/url]

Awatar użytkownika
bigozz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 327
Rejestracja: czw sty 20, 2005 11:58
Lokalizacja: Inowrocław
Kontakt:

Post autor: bigozz » śr maja 30, 2007 17:55

bez MFA to po prostu golas :)
Będzie Ci pokazywał prędkość, obroty, temp cieczy chłodzącej i poziom paliwa :bigok:
A tak bez żartów to nic dodatkowego nie będzie pokazywał. Po prostu zwykły licznik .


VW w sercu
na co dzień MB W210 3.2 CDI
od święta MB W123
doszedł Golf mk2 USA

pomyslowy
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 66
Rejestracja: czw sty 12, 2006 22:32
Lokalizacja: ZABKI
Kontakt:

Post autor: pomyslowy » czw maja 31, 2007 08:33

ok. dzięki. :piwka: :drinkers:


MK III 1.8 90KM
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/188353.html][img]http://images.spritmonitor.de/188353_5.png[/img][/url]

maszynistapawel
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: pn lut 26, 2007 12:38
Lokalizacja: Terespol Pomorski
Kontakt:

Post autor: maszynistapawel » pt cze 15, 2007 11:08

Czy wie ktoś może dlaczego gdy pzełożyłem liczniki od MKIV do MKIII TD cały czas miga mi kontrolka od ciśnienia oleju, a wszystko inne działa prawidłowo?



Awatar użytkownika
bigozz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 327
Rejestracja: czw sty 20, 2005 11:58
Lokalizacja: Inowrocław
Kontakt:

Post autor: bigozz » pt cze 15, 2007 11:30

maszynistapawel, Masz dwa czujniki ciśnienia oleju czy jeden ?


VW w sercu
na co dzień MB W210 3.2 CDI
od święta MB W123
doszedł Golf mk2 USA

maszynistapawel
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: pn lut 26, 2007 12:38
Lokalizacja: Terespol Pomorski
Kontakt:

Post autor: maszynistapawel » pt cze 15, 2007 11:42

Bigozz a gdzie powinny się znajdować bo mam silnik TD z końca 92 roku



Awatar użytkownika
bigozz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 327
Rejestracja: czw sty 20, 2005 11:58
Lokalizacja: Inowrocław
Kontakt:

Post autor: bigozz » pt cze 15, 2007 11:44

wkręcone w wymiennik ciepła nad filtrem oleju


VW w sercu
na co dzień MB W210 3.2 CDI
od święta MB W123
doszedł Golf mk2 USA

maszynistapawel
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: pn lut 26, 2007 12:38
Lokalizacja: Terespol Pomorski
Kontakt:

Post autor: maszynistapawel » pt cze 15, 2007 11:46

Bigozz a gdzie powinny się znajdować bo mam silnik TD z końca 92 roku. Po przeciwnej stronie od filtra jest czujnik w gumie i wychodzi od niego czarny kabel. Koło tego czójnika po lewej stronie jest chyba miejsce na drugi czujnik, ale jest oryginalnie zaślepione
Ostatnio zmieniony pt cze 15, 2007 11:50 przez maszynistapawel, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
bigozz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 327
Rejestracja: czw sty 20, 2005 11:58
Lokalizacja: Inowrocław
Kontakt:

Post autor: bigozz » pt cze 15, 2007 11:49

już odpisałem :)


VW w sercu
na co dzień MB W210 3.2 CDI
od święta MB W123
doszedł Golf mk2 USA

maszynistapawel
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: pn lut 26, 2007 12:38
Lokalizacja: Terespol Pomorski
Kontakt:

Post autor: maszynistapawel » pt cze 15, 2007 11:53

Po przeciwnej stronie od filtra jest czujnik w gumie i wychodzi od niego czarny kabel. Koło tego czójnika po lewej stronie jest chyba miejsce na drugi czujnik, ale jest oryginalnie zaślepione



Awatar użytkownika
bigozz
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 327
Rejestracja: czw sty 20, 2005 11:58
Lokalizacja: Inowrocław
Kontakt:

Post autor: bigozz » pt cze 15, 2007 11:55

czyli masz jeden czujnik
powinno być ok
ale kontrolka gaśnie na chwilę i znowu się zapala czy cały czas się świeci ?


VW w sercu
na co dzień MB W210 3.2 CDI
od święta MB W123
doszedł Golf mk2 USA

maszynistapawel
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 30
Rejestracja: pn lut 26, 2007 12:38
Lokalizacja: Terespol Pomorski
Kontakt:

Post autor: maszynistapawel » pt cze 15, 2007 12:00

gaśnie ale żadko słysze tylko jak się zapala bo słysze gąg

[ Dodano: 16 Cze 2007 10:19 ]
bigozz i jak znasz może przyczynę?? Czy musze wymienić ten czujnik na od MKIV - będzie pasował i będzie po wszystkim??

[ Dodano: 18 Cze 2007 13:47 ]
Już jest wszystko OK. Dopiero teraz podłączyłem obrotomierz, ponieważ musiałem zlutować układ przejściowy TDI - TD. Teraz jest tak: uruchamiam silnik. Świeci się kontrolka ładowania, po 5 sekundach zapala się kontrolka ciśnienia oleju a obrotomierz pokazuje zero (nie działa). Gdy delikatnie przygazuje gaśnie kontrolka ładowania, obrotomierz zaczyna działać (pokazuje dobre obroty) a po 5 sekundach gaśnie kontrolka ciśnienia oleju. Czyli kontrolka ciśnienia się paliła bo nie działał obrotomierz. Widocznie mają coś wspólnego. Wielkie dzięki wszystkim, którzy pomogli mi w przemianie autka,a w szczególności podziękowanie dla bigozz - a :prayer:
Ostatnio zmieniony pn cze 18, 2007 13:49 przez maszynistapawel, łącznie zmieniany 1 raz.



Awatar użytkownika
Przemo440
Forum Master
Forum Master
Posty: 1971
Rejestracja: ndz sty 08, 2006 20:08
Lokalizacja: Śvwiebodzinejro FSW
Kontakt:

Post autor: Przemo440 » ndz sie 05, 2007 22:09

ja bym jeszcze chciał jescze cos dodać

Zeby przy zaciągnietym ręczny nie było brzeczyka i nie zapala sie kontrolka awari hamulca należy:
odłączyć przewód który jest przy ręcznym i poprowadzić nowy od przełącznika do wtyczki niebieskiej jak sie nie myle na któryś pin



Olito
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: ndz maja 14, 2006 08:41
Lokalizacja: Katowice

Post autor: Olito » pn sie 13, 2007 02:13

Ja mam pytanie jedno :) Czy występują zegary z G4 z FIS'em (pełny lub 1/2) bez CAN? jeśli tak to da się to jakoś wykorzystać w mk III?



ODPOWIEDZ

Wróć do „FAQ”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google [Bot] i 22 gości