Zegary z MK IV do MK III - mini FAQ - uzupełnienie
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
ok.dzięki
[ Dodano: Pon Maj 28, 2007 13:39 ]
to teraz zbiorę to w "kupę"
licznik od passata - dużo przeróbek
licznik od mkIII - tak samo wyskalowany - ok. to jasne.
licznik od mkIV -
1.z MFA - ok, jasne podłaczyć kontrolki i inne jak w podpowiedziach.
2.. jeżeli bez MFA - to co będzie pokazywał, tak jak mój od mkIII bez MFA, czy może coś więcej.
[ Dodano: Pon Maj 28, 2007 13:39 ]
to teraz zbiorę to w "kupę"
licznik od passata - dużo przeróbek
licznik od mkIII - tak samo wyskalowany - ok. to jasne.
licznik od mkIV -
1.z MFA - ok, jasne podłaczyć kontrolki i inne jak w podpowiedziach.
2.. jeżeli bez MFA - to co będzie pokazywał, tak jak mój od mkIII bez MFA, czy może coś więcej.
MK III 1.8 90KM
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/188353.html][img]http://images.spritmonitor.de/188353_5.png[/img][/url]
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/188353.html][img]http://images.spritmonitor.de/188353_5.png[/img][/url]
-
- Nowicjusz
- Posty: 30
- Rejestracja: pn lut 26, 2007 12:38
- Lokalizacja: Terespol Pomorski
- Kontakt:
-
- Nowicjusz
- Posty: 30
- Rejestracja: pn lut 26, 2007 12:38
- Lokalizacja: Terespol Pomorski
- Kontakt:
-
- Nowicjusz
- Posty: 30
- Rejestracja: pn lut 26, 2007 12:38
- Lokalizacja: Terespol Pomorski
- Kontakt:
Bigozz a gdzie powinny się znajdować bo mam silnik TD z końca 92 roku. Po przeciwnej stronie od filtra jest czujnik w gumie i wychodzi od niego czarny kabel. Koło tego czójnika po lewej stronie jest chyba miejsce na drugi czujnik, ale jest oryginalnie zaślepione
Ostatnio zmieniony pt cze 15, 2007 11:50 przez maszynistapawel, łącznie zmieniany 1 raz.
-
- Nowicjusz
- Posty: 30
- Rejestracja: pn lut 26, 2007 12:38
- Lokalizacja: Terespol Pomorski
- Kontakt:
-
- Nowicjusz
- Posty: 30
- Rejestracja: pn lut 26, 2007 12:38
- Lokalizacja: Terespol Pomorski
- Kontakt:
gaśnie ale żadko słysze tylko jak się zapala bo słysze gąg
[ Dodano: 16 Cze 2007 10:19 ]
bigozz i jak znasz może przyczynę?? Czy musze wymienić ten czujnik na od MKIV - będzie pasował i będzie po wszystkim??
[ Dodano: 18 Cze 2007 13:47 ]
Już jest wszystko OK. Dopiero teraz podłączyłem obrotomierz, ponieważ musiałem zlutować układ przejściowy TDI - TD. Teraz jest tak: uruchamiam silnik. Świeci się kontrolka ładowania, po 5 sekundach zapala się kontrolka ciśnienia oleju a obrotomierz pokazuje zero (nie działa). Gdy delikatnie przygazuje gaśnie kontrolka ładowania, obrotomierz zaczyna działać (pokazuje dobre obroty) a po 5 sekundach gaśnie kontrolka ciśnienia oleju. Czyli kontrolka ciśnienia się paliła bo nie działał obrotomierz. Widocznie mają coś wspólnego. Wielkie dzięki wszystkim, którzy pomogli mi w przemianie autka,a w szczególności podziękowanie dla bigozz - a
[ Dodano: 16 Cze 2007 10:19 ]
bigozz i jak znasz może przyczynę?? Czy musze wymienić ten czujnik na od MKIV - będzie pasował i będzie po wszystkim??
[ Dodano: 18 Cze 2007 13:47 ]
Już jest wszystko OK. Dopiero teraz podłączyłem obrotomierz, ponieważ musiałem zlutować układ przejściowy TDI - TD. Teraz jest tak: uruchamiam silnik. Świeci się kontrolka ładowania, po 5 sekundach zapala się kontrolka ciśnienia oleju a obrotomierz pokazuje zero (nie działa). Gdy delikatnie przygazuje gaśnie kontrolka ładowania, obrotomierz zaczyna działać (pokazuje dobre obroty) a po 5 sekundach gaśnie kontrolka ciśnienia oleju. Czyli kontrolka ciśnienia się paliła bo nie działał obrotomierz. Widocznie mają coś wspólnego. Wielkie dzięki wszystkim, którzy pomogli mi w przemianie autka,a w szczególności podziękowanie dla bigozz - a
Ostatnio zmieniony pn cze 18, 2007 13:49 przez maszynistapawel, łącznie zmieniany 1 raz.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Bing [Bot], Google [Bot] i 22 gości