WYMIANA DESKI MK2->MK3 (wersja rozwojowa).
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
- ygd
 - Prezes vwgolf.pl

 - Posty: 1831
 - Rejestracja: pn sie 16, 2004 23:47
 - Lokalizacja: Siedlce
 - Auto: Audi S3
 - Silnik: AFN
 - Kontakt:
 
Wystarczy przymocować deskę po bokach (2 mocowania - wiercisz jakimś wkrętakiem i po sprawie...).
Do podszybia w sumie nie trzeba jeśli będziesz miał miękką deskę.
Koledzy tak mają i zadowoleni - po prostu deska jest szersza, więc się trzyma na boczkach po części
Aha - pamiętaj, że bez elektrycznych szyb i lusterek nie podchodź do tematu
			
									
									Do podszybia w sumie nie trzeba jeśli będziesz miał miękką deskę.
Koledzy tak mają i zadowoleni - po prostu deska jest szersza, więc się trzyma na boczkach po części
Aha - pamiętaj, że bez elektrycznych szyb i lusterek nie podchodź do tematu
VW Klub Polska #106
Golf MK4 `99 1.6
Audi S3 8L '01
						Golf MK4 `99 1.6
Audi S3 8L '01
- Kevin_mkII
 - Gadatliwa bestia

 - Posty: 770
 - Rejestracja: sob lis 20, 2004 02:09
 - Lokalizacja: Worthersee
 - Kontakt:
 
witam.... deche juz mam i teraz zbieram wszystko i przygotowuje sie do swapa dechy...
co z przespawaniem kolumny kierowniczej....
tak jak to tu jest: na załaczonym obrazku
trzeba rozciac mocowanie i dospawac centymetrowy dystansik i przesunać cąłosc do tyłu....
robił to ktoś juz?? jak potem wychodzi...kierownica jest podniesiona do góry czy opuszczona?? a moze zostaje mniej wiecej na tej samej wysokosci... bo ja nad tym tak sobie myslałem i wyszło mi ze kierownica została w tym samym miejscu.. ale nie wiem moze sie myle...
 
 [/img]
			
						co z przespawaniem kolumny kierowniczej....
tak jak to tu jest: na załaczonym obrazku
trzeba rozciac mocowanie i dospawac centymetrowy dystansik i przesunać cąłosc do tyłu....
robił to ktoś juz?? jak potem wychodzi...kierownica jest podniesiona do góry czy opuszczona?? a moze zostaje mniej wiecej na tej samej wysokosci... bo ja nad tym tak sobie myslałem i wyszło mi ze kierownica została w tym samym miejscu.. ale nie wiem moze sie myle...
Nie masz wymaganych uprawnień, aby zobaczyć pliki załączone do tego posta.
			
									- Inviolable
 - Nowicjusz

 - Posty: 4
 - Rejestracja: wt gru 07, 2004 03:29
 - Lokalizacja: Opole
 - Kontakt:
 
- Inviolable
 - Nowicjusz

 - Posty: 4
 - Rejestracja: wt gru 07, 2004 03:29
 - Lokalizacja: Opole
 - Kontakt:
 
- 
				kaczak85
 
to w końcu ejst ten impulsator w nowszych golfach mk2 czy nie1 6 D pisze:Na tej niemieckiej stronie zauważyłem, że to ma być deska z miękką powierzcznią. Jeszcze trzeba wziąć z deską okablowanie od licznika, świateł i wszystkiego (te kable idące od skrzynki przekaźników do urządzeń). Te dużo tabelek to opisy przyłączeń kabli przy starej centralce. Na ETCE sprawdzałem i wpisałem numer czujnika prędkości. Taki impulsator o tym numerze stosowano w Golfach od 86 do 98 roku. W mk2 tak jak pisałeś w DIGIFIZ'ach i mk3 normalnie.

Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 15 gości


