W środę będę mył samochód więc zobaczę jak to jest podłączone.Fello.w pisze:Enoo - jak bezpśrednio pod cewkę, to w niej musi byc przetwornik, bo dawałaby impulsy, a nie napięcie
No dobra - czekam na fotki.
[Golf MK2/MK3] Montaż obrotomierza.
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
- Mac_Abra
- Użytkownik
- Posty: 306
- Rejestracja: ndz mar 04, 2007 16:12
- Lokalizacja: Otwock - WOT
- Kontakt:
Udało mi się w końcu kupić zegarki (60PLN, stan OK, naprawiane ze dwie ścieżki). Na razie podłączyłem tylko na próbę żeby sprawdzić - wszystko działa - ale ponieważ chcę zmienić podświetlenie, to postanowiłem póki co wsadzić stare a w tym czasie spokojnie wykonać mod (tylko licznik zamieniłem, co prawda ma inny indeks ale to tylko na jakiś czas, zresztą 950 raptem trochę zaniża więc nie jest źle). Mam jeden problem - nie działa podświetlenie :/ Nie mam pojęcia czemu (deska się świeci), mam nadzieję, że to nic poważnego.
Wnioski: rozbieranie deski to nic przyjemnego, ale w porównaniu z montażem linki prędkościomierza to jest jeszcze pikuś... !!!
Acha, zginęła mi jedna śrubka mocująca zegary, ktoś może wie, czy łatwo dokupić i jeśli tak, to o co pytać w sklepie? Bo siakaś niestandardowa chyba. W każdym razie mniejsza niż te od deski niestety
Achaaa nr2 - czy ktoś wie coś nt. demontażu schowka po prawej stronie? Czy można odkręcić coś w środku tak, żeby można było wsadzić łapę i np. wetknąć antenę w radio? (kabel jest tak krótki że to chyba jakiś żart!)
Wnioski: rozbieranie deski to nic przyjemnego, ale w porównaniu z montażem linki prędkościomierza to jest jeszcze pikuś... !!!
Acha, zginęła mi jedna śrubka mocująca zegary, ktoś może wie, czy łatwo dokupić i jeśli tak, to o co pytać w sklepie? Bo siakaś niestandardowa chyba. W każdym razie mniejsza niż te od deski niestety
Achaaa nr2 - czy ktoś wie coś nt. demontażu schowka po prawej stronie? Czy można odkręcić coś w środku tak, żeby można było wsadzić łapę i np. wetknąć antenę w radio? (kabel jest tak krótki że to chyba jakiś żart!)
Operejszyn Golf II 1.3 NZ -> 3F "GT" in progresss
Po 4ch razach wchodzi, że tak powiem, w krew Łatwiej się linkę zakłada, jak wyciągniesz ją w stronę kabiny, a później (po założeniu zegarów) dopchniesz przez otwartą maskę.Wnioski: rozbieranie deski to nic przyjemnego, ale w porównaniu z montażem linki prędkościomierza to jest jeszcze pikuś... !!!
Mi zginęła - olałem - nic nie skrzypi, nie krzywi się... jest w porzo na jednej (na razie się nie stresuj )Acha, zginęła mi jedna śrubka mocująca zegary
Kabel anteny się pewnie zaplątał gdzieś, jeżeli nie był skracany - normalnie jest duuugi. Może łatwiej będzie wetknąć go jak włożysz łapę przez panel nawiewu... (?)Achaaa nr2
Pozdro!
czesc
wpadły mi w ręce zegary od VR'a i w związku z tym mam pytanie czy podejdą one do MK3 2.0 8V silnik ADY..
słyszałem od kumpla iż będzie przekłamanie na obrotomierzu ze względu na różną ilość cylindrów..
ktoś robił taki przeszczep już? w tym temacie znalazłem 2 sprzeczne teorie co prawda dotyczyło to 1.4 ale gary są 4.
wpadły mi w ręce zegary od VR'a i w związku z tym mam pytanie czy podejdą one do MK3 2.0 8V silnik ADY..
słyszałem od kumpla iż będzie przekłamanie na obrotomierzu ze względu na różną ilość cylindrów..
ktoś robił taki przeszczep już? w tym temacie znalazłem 2 sprzeczne teorie co prawda dotyczyło to 1.4 ale gary są 4.
iygd pisze:Musisz kupić całe zegary, tak jak to jest napisane na początku posta... najlepiej licznik wyskalowany do 220, obrotomierz do 7000...kolo711 pisze:Czesc jestem nowy na forum
Mam pytanie posiadam Golfa 3 1.8 GL i chce zalozyc obrotomierz zamiast tego zegarka ale niewiem jak sie za to zabrac czyli jaki kupic ,jak podlaczyc itd. Czytalem wasze posty wczesniej i wiem juz ze potrzeba mi obrotomierza na 7000 obr.Moze ktos ma ta wersje golfa i zalozony obrotomierz ?? Z gory dziekuje za odpowiedzi:)
Podłączysz bez problemu, po prostu przełożysz zegary, podepniesz jedną wtyczkę. Możesz też kupić zegary z GTI (wyskalowanie do 240, albo z VR6 do 260), ale komputer pokładowy nie będzie ci działał, reszta tak.
dzięki za wszelkie wskazówkidjtom pisze:tak i nie deskę tylko sam licznik.Czy do golfa 3 1.4 na mono wtrysku rok 1992 można dostać deskę z obrotomierzem jeżeli tak to wystarczy ją tylko p[odłączyć.
nie trzeba nic przerabiac. licznik do 260 (od vr6) i od diesla (obrotek do 5000) nie bedzie działał. kazdy inny tak.
._\______
/____|___\____
|_(O)_|____(O)_|
black magic ...
/____|___\____
|_(O)_|____(O)_|
black magic ...
-
- Nowicjusz
- Posty: 16
- Rejestracja: pt paź 20, 2006 17:09
- Lokalizacja: Siedlce
U mnie podłaczylem zegar z obrotomierzem od diesla(nie od tdi-sprawdzilem) to niestety nie chce dzialac-obrotomierz wychyla sie maksymalnie i nie wraca.
Zadzwonilem do warszattu trudniacego sie lelektromechanika-powiedziano mi ze moze nie dizalac bo mam jakis tam stary typ alternatora.
Fak-140zl w tylek moge sobie wsadzic!!!
Zadzwonilem do warszattu trudniacego sie lelektromechanika-powiedziano mi ze moze nie dizalac bo mam jakis tam stary typ alternatora.
Fak-140zl w tylek moge sobie wsadzic!!!
PSP
PS2
PC
GC
DREAMBOX 500S
no i kochany golfik :)
PS2
PC
GC
DREAMBOX 500S
no i kochany golfik :)
ja mam 1,8 90KM ABS,licznik bez MFA.kupiłem zegary z jedną kostką podłączeniową (MFA)- prędkościomierz do 260, obrotomierz do 7000, nie mam tylko manetek.zamierzam to włożyć na próbę w pierwszy weekend majowy. czy będzie działało to zobaczę.
czy może ktoś ma schemat jak podłączane są manetki , chcę zrobić to bez wymiany manetek na przełącznikach i przyciskach.
czy może ktoś ma schemat jak podłączane są manetki , chcę zrobić to bez wymiany manetek na przełącznikach i przyciskach.
MK III 1.8 90KM
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/188353.html][img]http://images.spritmonitor.de/188353_5.png[/img][/url]
[url=http://www.spritmonitor.de/en/detail/188353.html][img]http://images.spritmonitor.de/188353_5.png[/img][/url]
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 9 gości