Pinout ZEGAROW na dwie wtyczki do 89r.
Moderatorzy: Moderatorzy, VIP
- mareklniano
 - Nowicjusz

 - Posty: 5
 - Rejestracja: śr mar 01, 2006 17:35
 - Lokalizacja: Lniano kujawsko-pomorskie
 - Kontakt:
 
Witam jak podlaczyc licznik na jeden wtyk jesli ma sie dwie
ja podlaczylem wszystkie masy i plusy czyli cos powinno sie pojawic (dodam ze mam licznik od mkIII) zapalil sie prawy wyswietlacz a lewy nic. powinien sie zpalic przeciez przebieg jest wyswietlany caly czas. pozdrawiam
a co do zegarow z scirocco to takie same wtyczki sa chyba w digifizie.
mam digifiza ale nie moge go podlaczyc. stracilem juz tyle nerwow ze chyba go sprzedam. nie mam wtyczek a nie chce go rozbierac i lutowac.
jak by ktos chcial digifiza to piszcie na GG 3297559
			
									
									ja podlaczylem wszystkie masy i plusy czyli cos powinno sie pojawic (dodam ze mam licznik od mkIII) zapalil sie prawy wyswietlacz a lewy nic. powinien sie zpalic przeciez przebieg jest wyswietlany caly czas. pozdrawiam
a co do zegarow z scirocco to takie same wtyczki sa chyba w digifizie.
mam digifiza ale nie moge go podlaczyc. stracilem juz tyle nerwow ze chyba go sprzedam. nie mam wtyczek a nie chce go rozbierac i lutowac.
jak by ktos chcial digifiza to piszcie na GG 3297559
Panowie. ma problem: zegarki mam z diesela z obrotkiem ale tak jak pipszecie to ja 2 i 7 pin w okstce mam pusty wedlug sciezek. i co teraz? jak to podłaczyc? 
ja mam taki pomysl zeby sie wbic juz do samego obrotka, tam sa 4 piny ale 3 wykozystane: masa,prad, sygnal. Ktory z nich to sygnal?
			
									
									ja mam taki pomysl zeby sie wbic juz do samego obrotka, tam sa 4 piny ale 3 wykozystane: masa,prad, sygnal. Ktory z nich to sygnal?
nie sztuką jest mieć nowego golfa, sztuką jest wsadzić całe serce w starego by wyglądał jak nowy   
Moje MK1 Cabrio: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1461509#1461509
						Moje MK1 Cabrio: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1461509#1461509
bettek, dokładnie tak. tylko powiedz mi czym jest sterowany obrotek?? bo to ze z alternatora to wiem- tylko co tam steruja?? prad? napiecie? czestotliwosc?
			
									
									nie sztuką jest mieć nowego golfa, sztuką jest wsadzić całe serce w starego by wyglądał jak nowy   
Moje MK1 Cabrio: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1461509#1461509
						Moje MK1 Cabrio: http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?p=1461509#1461509
- 
				ronuch
 - Gadatliwa bestia

 - Posty: 577
 - Rejestracja: sob gru 30, 2006 16:52
 - Lokalizacja: jastrzębie zdrój
 
to jest sygnal z alternatora ktory wychodzi chyba ze styku W w alternatorze. musiasz sobie zobaczyc czy masz tam w ogole podpiety kabel. Ja tam kable nie mialem wpietego i nawet nie mialem wyprowadzonego pinu w altku wiec zrobilem go sam a kabelek jak sie okazalo byl luzny w tej wiazce co idze wzbudzenie wiec go tam wpiolem i teraz jest gitgarczus pisze:no wlasnie interesuje mnie co to jest ten impuls z alternatora??
kupie kierownice 3-ramienna do passata 3bg czarna skóra i galke zmiany biegow do skrzyni 6
						Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości


