Witam wszystkich po wielu latach, kiedy to nie zaglądałem na forum.
kilka lat temu w garażu pojawiło się cabrio, które stało i czekało na lepsze czasy. W tym roku zaczynam coś przy nim dłubać i mam pytanie o nr części i co to za część (ta na ostatnim zdjęciu)?
Nie wiem co to za silnik, poza tym że jest to 1,8 także pełna profeska w wyjaśnieniach, ale myślę, że zdjęcia pozwolą bardziej kumatej osobie podpowiedzieć mi co to jest i gdzie to dostane. Obstawiam, że to jakiś filtr, zawór zwrotny, bo znajduje się za pompą paliwową? Jeśli ktoś potrzebuje jakieś dodatkowe zdjęcie to proszę o informację.
Uploaded with fotem.pl
Uploaded with fotem.pl
Uploaded with fotem.pl
[mk1] Golf I cabrio, element układu paliwowego, co to?
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
- waski1
- _
- Posty: 2808
- Rejestracja: ndz kwie 12, 2009 13:02
- Lokalizacja: Kraków
- Auto: Passat B7
Golf II Country
Skoda 1000MB
Golf MK2
Golf IV - Silnik: CFGB
- Kontakt:
[mk1] Re: Golf I cabrio, element układu paliwowego, co to?
Akumulator ciśnienia paliwa. Wg. producenta i katalogu były różne rodzaje. Oczyść blok silnika i odczytaj kod silnika.
https://allegro.pl/oferta/akumulator-ci ... 8EEALw_wcB
https://allegro.pl/oferta/bosch-0-438-1 ... T7EALw_wcB
https://allegro.pl/oferta/akumulator-ci ... 8EEALw_wcB
https://allegro.pl/oferta/bosch-0-438-1 ... T7EALw_wcB
- guziolek
- Forum Master
- Posty: 1400
- Rejestracja: czw mar 11, 2010 14:31
- Lokalizacja: Lublin okolice
- Kontakt:
[mk1] Re: Golf I cabrio, element układu paliwowego, co to?
Dzięki za pomoc. Silnik jest JH, "J" jest jakoś tak ledwo widoczne, ale druga litera to bez wątpienia H, 2H to chyba było turbo, a skoro ja go nie mam to zostaje się JH.
Na dzień dzisiejszy czekam do weekendu z dalszymi pracami, wstępna diagnoza zatarta pompka w zbiorniku, tak samo było z główną bosch-owską, którą wymieniłem. Podawałem paliwo na główną pompę jakąś zwykłą pompką do spuszczania paliwa z mauzerów, ale po chwili auto gaśnie, trzeba pokręcić dłużej i odpala i tak w koło. Do wymiany lecą też przewody WN i świece, te pierwsze sparciałe, a świece nie wiem ile czasu tam siedziały, bo auto stało ostatnie 4 lata, po tym jak kupiłem z ponoć zatartą pompą. Jak skończą mi się pomysły to będę myślał co dalej ze sztruclem. Z tego co poczytałem o tym akumulatorze ciśnienia, to on raczej takich objawów nie powinien dawać.
Na dzień dzisiejszy czekam do weekendu z dalszymi pracami, wstępna diagnoza zatarta pompka w zbiorniku, tak samo było z główną bosch-owską, którą wymieniłem. Podawałem paliwo na główną pompę jakąś zwykłą pompką do spuszczania paliwa z mauzerów, ale po chwili auto gaśnie, trzeba pokręcić dłużej i odpala i tak w koło. Do wymiany lecą też przewody WN i świece, te pierwsze sparciałe, a świece nie wiem ile czasu tam siedziały, bo auto stało ostatnie 4 lata, po tym jak kupiłem z ponoć zatartą pompą. Jak skończą mi się pomysły to będę myślał co dalej ze sztruclem. Z tego co poczytałem o tym akumulatorze ciśnienia, to on raczej takich objawów nie powinien dawać.
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 13 gości