Strona 1 z 1

2.0 8v Szarpie na niskich obr i gasnie jak zchodzi z obr.

: pt sie 25, 2017 14:22
autor: M1chal91
Witam, mam problem z moim Golfem.
Wcześniej Golf okazjonalnie mniej żwawo się zbierał, okazjonalne falowanie obrotów na biegu jałowym, po jakimś czasie zaczął szarpać na niskich obrotach podczas przyspieszania na gazie jak i na benzynie.
Pojechałem wtedy do kumpla zeby podpiął się komputerem wyskoczył błąd
16486 - Mass Air Flow Sensor (G70): Signal too Low
P0102 - 35-00 - -
na Vagu 311.
Troche wtedy olałem sprawe (z braku czasu) i jezdziłem dalej, ostatnio zaczął sporadycznie gasnąć po zejściu na niskie obroty(wciśnięciu sprzęgła). Po odpięciu przepływomierza obroty problem z falowaniem obrotów ustał, ale ciagle sie słabo zbiera i po dłuższej jezdzie (1h-2h) potrafi zgasnąć. Dziś podpiąłem go po raz drugi pod komputer bo już miałem jechać po przepływke, i do kompletu przy użyciu Polskiego Vaga 4.9 wyskoczył
błąd 16725 Czujnik położenia wałka rozrządu strona 2- zakres/możliwości
brak osprzętu / nie związany ze sprzętem
Więc moje pytanie jak mogę się upewnić czy winny na pewno będzie przepływomierz i ew jakiej firmy polecacie?

2.0 8v Szarpie na niskich obr i gasnie jak zchodzi z obr.

: pt sie 25, 2017 14:58
autor: nba
Przepływka może być osobnym problemem a co do drugiego do sprawdzenia rozrząd czy nie przestawiony, czujnik wałka i kabel idący do niego.

2.0 8v Szarpie na niskich obr i gasnie jak zchodzi z obr.

: pt sie 25, 2017 16:55
autor: marcin7x5
Jak ma ci się zbierać auto jak przepływka lub jej okablowanie są niesprawne.

2.0 8v Szarpie na niskich obr i gasnie jak zchodzi z obr.

: pn wrz 04, 2017 15:52
autor: vwer2
W tym silniku jest bardzo ważna szczelność całego układu dolotowego włącznie z odmą .

2.0 8v Szarpie na niskich obr i gasnie jak zchodzi z obr.

: czw wrz 07, 2017 20:45
autor: golf4trend
A jak jest z kolejnością cylindrów w tym silniku tzn. pojawiły się błędy na cylindrze nr 1 i 2 coś z zapłonem. Czy 1 jest od rozrządu czy od skrzyni?

2.0 8v Szarpie na niskich obr i gasnie jak zchodzi z obr.

: pt wrz 08, 2017 07:02
autor: marcin7x5
Zawsze od napędu rozrządu.

2.0 8v Szarpie na niskich obr i gasnie jak zchodzi z obr.

: pt wrz 08, 2017 09:31
autor: vwer2
marcin7x5 pisze:Zawsze od napędu rozrządu.

Przeważnie ale nie zawsze . Są silniki ,ze jest na odwrót tj. od strony koła zamachowego :hmm:

2.0 8v Szarpie na niskich obr i gasnie jak zchodzi z obr.

: pt wrz 08, 2017 13:37
autor: marcin7x5
Ale to wtedy mają na ogół napęd rozrządu przeniesiony od strony skrzyni biegów.

2.0 8v Szarpie na niskich obr i gasnie jak zchodzi z obr.

: pt wrz 08, 2017 17:45
autor: vwer2
marcin7x5, to który pierwszy w silniku 2.0d N47 np BMW 320d E90 ???

2.0 8v Szarpie na niskich obr i gasnie jak zchodzi z obr.

: pt wrz 08, 2017 17:46
autor: vwer2
Sory za OT

2.0 8v Szarpie na niskich obr i gasnie jak zchodzi z obr.

: sob wrz 09, 2017 11:00
autor: marcin7x5
A to nie jest czasami ten silnik gdzie zębatka rozrządu jest stałe z walem korbowym i to właśnie od strony sprzęgła jest napęd rozrządu...

2.0 8v Szarpie na niskich obr i gasnie jak zchodzi z obr.

: pn wrz 11, 2017 11:17
autor: vwer2
marcin7x5 pisze:A to nie jest czasami ten silnik gdzie zębatka rozrządu jest stałe z walem korbowym i to właśnie od strony sprzęgła jest napęd rozrządu...
Tak. :bigok: Właśnie tak jak mówisz ale cylindry liczy się od przodu auta .Więc jak widać nie zawsze liczy się od strony rozrządu ! :jezor: