Strona 1 z 1

Brak węża od serwa do kolektora w 1.8T AUM (ROZWIĄZANY!!!)

: śr maja 31, 2017 21:59
autor: Astercholik
Witam zakupiłem swap 1.8T bodajże AUM problem polega na tym że brakuje w nim jakiegoś węża jeśli mogę prosić o jego fachową nazwę oraz numer abym mógł go dokupić.
Obstawiam że to jakieś podciśnienie :D

Mój silnik:
Obrazek

Zdjęcie poglądowe:
Obrazek

Brak węża w 1.8T bodajże AUM

: sob cze 03, 2017 08:47
autor: Mavrick
Etka pokazuje cos takiego: 06A133529C

Brak węża w 1.8T bodajże AUM

: ndz cze 04, 2017 22:13
autor: Astercholik
Właśnie wiem mi też to etka pokazała wiem tyle że wąż idzie od kolektora to właśnie tego trójnika łączy się z wężem pod kolektorem po czym idzie w stronę ściany grodziowej i tam też się z czymś łączy

Brak węża w 1.8T bodajże AUM

: ndz cze 04, 2017 23:33
autor: darwaz
Ten wąż to podciśnienie do serwa hamulcowego.

Brak węża w 1.8T bodajże AUM

: pt cze 09, 2017 18:45
autor: Astercholik
Ok mam już pewność a teraz aby rozwiać ostatnią niewiadomą czy ten wąż jest w pełni gumowy czy metalowy. Czy np mogę go w 100% zastąpić gumowym zamiennikiem czy muszę mieć stalowy aby np uniknąć spłaszczenia się gumy.

Brak węża w 1.8T bodajże AUM

: pt cze 09, 2017 21:20
autor: darwaz
On jest z twardego plastiku, tylko ten trójnik jest gumowy. Ja bym nie dawał całego z gumy bo ci może zassać.

Re: Brak węża w 1.8T bodajże AUM

: pt wrz 01, 2017 00:53
autor: Astercholik
Witam bo zapomniałem odpisać:

Problem rozwiązany na trójniku lekko widoczny jest zawór zwrotny podciśnienia serwa hamulcowego można go otrzymać z każdym wężem podciśnienia serwa hamulcowego np na złomie bądź kupić w sklepie nowy i przerobić pod siebie :D pamiętać trzeba że musi być wejście i wyjście bez dodatkowych rurek bocznych bo są takie i takie :) Koszt nowego ok 40zł oczywiście musi być pod fi12.
U mnie poszedł wąż gumowy od strony kolektora oraz pod nim fragmenty na tyle krótkie że łączą się zaraz z trójnikiem również Fi 12 a od trójnika aż do serwa twardy plastik tak jak napisał @darwaz :) kupiłem na złomie za 5zł z Bory 1.9TDI

Odpowiedź umieszczam dla osób które mogły kupić swapa bez wężyka nie patrząc jego cena na allegro waha się w granicach 40zł tylko trójnik - 150zł kompletny (ogólnie ciężko to znaleźć) natomiast sam trójnik gumowy wraz z zaworem kosztuje ok 120zł oczywiście nowy :D

Z tego co mi wiadomo jazda bez owego zaworka może doprowadzić do uszkodzenia się serwa mianowicie wdmuchiwane jest powietrze dość duże ponieważ słychać w okolicach pedała stop dość duże piski.

Jak wygląda w innych autach:
Obrazek

Błędny zawór podciśnienia - chyba że ktoś zaślepi tą małą rurkę o ile można nw bo aż tak dobrze się nie znam:
Obrazek

Jak to wygląda z przybliżenia/Mój sposób:
Obrazek