Strona 1 z 1

1.8 20v apg gdzie jest czujnik temperatury wody

: śr gru 28, 2016 20:42
autor: pawlos583
Witam, jw. Objawy to samochód na zimnym silniku ma 900 obotów i zachowuje się jakby dostawał za mało paliwa. Na zimnym słabo reaguje na gaz a czasami nawet się dusi jak depnę do spodu. Przy odpalaniu bez wciśnięcia gazu silnik odpali, wskakuje na 400-500 obrotów i gaśnie. Temperatura na liczniku wydaje się ze jest prawidłowa, bo przy 60-70 stopniach już grzeje w aucie i dziwne objawy z dławieniem silnika ustępują, być może ten czujnik co daje sygnał do komputera jest uszkodzony. a może to coś innego? Dodam ze niby dogrzewam silnik bo robie 10km codziennie doo pracy przez miasto i do 90 zawsze dochodzi a mam żółtą maź pod korkiem wlewu oleju i przy bagnecie, to normlne?

1.8 20v apg gdzie jest czujnik temperatury wody

: śr gru 28, 2016 22:14
autor: marcin7x5
Zacznij od wyczyszczenia przepustnicy. Czujnik pewnie znajdziesz w plastykowym krućcu na który nasadzony jest jeden z węży wychodzących z chłodnicy.

1.8 20v apg gdzie jest czujnik temperatury wody

: czw gru 29, 2016 23:13
autor: pawlos583
Przepustnice czyściłem z niecały rok temu, to możliwe żeby już się zapchała? Dziś jeszcze wracam z pracy i śmierdzi spalonym olejem w samochodzie okazało się że uszczelka pod pokrywą puściła i kapie na kolektor wydechowy :foch: . A to że dźwiga korek od wlewu oleju po odkręceniu to normalne? Jak znajdę trochę czasu w dzień to będę szukał tego czujnika i dam znać :D

1.8 20v apg gdzie jest czujnik temperatury wody

: pt gru 30, 2016 14:04
autor: marcin7x5
Zdziwisz się jak ją zobaczysz ponownie. Zabieg czyszczenia powinien być wpisany w obsługę serwisową co każdą wymianę oleju. Nawet gdy nie ma żadnych objawów złej pracy. Syf jaki wpuszcza egr do dolotu jest niesamowity. Co do korka wlewu oleju to naturalne zjawisko że go unosi do góry po poluzowaniu. Źle byłoby gdyby go mocno zasypało.

1.8 20v apg gdzie jest czujnik temperatury wody

: śr sty 11, 2017 16:28
autor: pawlos583
Czujnik wymieniony, niestety nic jego wymiana nie dała. czasami samochód przy -10 wskakuje na wyższe obroty 1200rpm a czasami przy -15 na 900rpm na zimnym. Także dziwne te ssanie. Przepustnica czysta, tylko olej w niej pływał i tu moje pytanie czy to normalne ze jest ona w spoczynku taka pochylona? Nie wiem czy to będzie widać na zdjęciu. Dodaje zdj z tym czujnikiem jakby ktoś potrzebował i z przepustnicą.
Co to może być że auto na zimnym jest takie mułowate?
https://imageshack.com/i/pl8e8VgLj" onclick="window.open(this.href);return false;
https://imageshack.com/i/plHcQejFj" onclick="window.open(this.href);return false;