Strona 1 z 1

Praca silnika gaźnik

: pn sie 29, 2016 23:03
autor: Pikay
Mam taki przypadek ze ogólnie mam typowe objawy zbyt bogatej mieszanki paliwa . Jest tylko jedna rzecz ktora mnie zastanawia , czemu kiedy silnik jest zimny to chodzi dobrze? Dopiero po rozgrzaniu gaśnie na niskich obrotach , czy moze to normalne i musze poprostu wyregulować gaźnik ?

Praca silnika gaźnik

: śr sie 31, 2016 11:58
autor: pinstonvw
Od kiedy masz takie objawy, czy coś grzebałeś lub ktoś grzebał przy gaźniku. Napisz też o jaki silnik/gaźnik się rozchodzi? Wróżenie z fusów nic nie da :bajer:

Jeśli nie wiesz co masz pod maską to pstryknij parę fotek samego gaźnika.

Praca silnika gaźnik

: śr sie 31, 2016 14:31
autor: Pikay
To silnik 1,6 z 5 biegowa skrzynia , od kiedy nwm ponieważ niedawno go kupiłem w okolicach Opola te problemy pokazały sie na trasie z Opola do Warszawy wiec odrazu po kupnie ale poprzedni właściciel mowi ze nie miał takich problemów

Praca silnika gaźnik

: śr sie 31, 2016 14:42
autor: pinstonvw
Poprzedni właściciel wali ściemę :helm:
Potrzebuję fotkę gaźnika albo jaki to jest typ. Pytanie czy czujesz się na siłach żeby cokolwiek naprawiać bądź regulować przy gaźniku czy lepiej będzie jak oddasz go do kogoś kto się na tym zna.

Praca silnika gaźnik

: śr sie 31, 2016 15:27
autor: Pikay
Też myśle ze walił ścieme, fotke wyśle jak bd mogł . Myśle ze dam rade o ile dostane jakiś dobry opis jak to zrobic. Zwłaszcza że ten samochód to nie projekt pod zysk a pod grzebanie i nauke

Praca silnika gaźnik

: śr sie 31, 2016 17:44
autor: Pikay
Jakos nmg dodać zdjec ale ten gaźnik to pierburg 2e2

Praca silnika gaźnik

: śr sie 31, 2016 17:56
autor: marcin7x5
Może jest zabrudzona dysza biegu jałowego.

Praca silnika gaźnik

: śr sie 31, 2016 21:26
autor: pinstonvw
Podaj maila kolego Pikay, na PW rzecz jasna to odeślę Ci skompletowaną dokumentację dotyczącą Pierburga 2E2.
Na początek polecam rozebrać gaźniczek, wyczyścić i wydmuchać dysze. Do tego posprawdzać węże podciśnieniowe oraz podstawę gaźnika czy nie jest pęknięta.
Na YT jest trochę filmików pokazujących jak sprawdzać poszczególne elementy. Elementy sterowane podciśnieniem można sprawdzić poprzez kawałek wężyka i usta :hmm:
W gaźniku są dwa zaworki przełączające podciśnienie, warto sprawdzić podając prąd czy działają i przepuszczają powietrze. Warto sprawdzić czy dochodzi do nich prąd.
Zieloną gruszkę podciśnienia można wyeliminować poprzez obejście wężykami podciśnienia. Za pamiętnych czasów miałem taki sam gaźnik w Jettce i spisywał się rewelacyjnie po porządnej regulacji.

Praca silnika gaźnik

: czw wrz 01, 2016 20:22
autor: Pikay
Ok dzięki wielkie za pomoc