Strona 1 z 1

Uporczywy błąd 17536

: pt maja 20, 2016 18:19
autor: johny2007
Mam duży problem z tym błędem 17536 - Fuel Trim: Bank 1 (Mult): System too Lean
P1128 - 35-10 - - - Intermittent.
Błąd pojawia się po około 20km od wykasowania, problemy z nim związane chyba to po nocy stania ciezko odpala, najszybciej po dodaniu gazu, na wolnych obrotach czuje po wykasowaniu błedu drgania, nierowna prace silnika, bład wyskakuje na lpg tak jak i na benzynie.
Czytałem forum i wymieniłem przepływomierz bo przewaznie on za to odpowiada ale niestety nic nie dało przeływka nowa Bosha. Poniżej logi dynamiczne z bloków 002, 011, 031.
http://vaglog.pl/log_263040.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Mój silnik to 1.8 20v 125km
Proszę o pomoc...

Uporczywy błąd 17536

: pt maja 20, 2016 23:58
autor: johny2007
Grupy: 033, 032, 002: http://vaglog.pl/log_263179.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupy: 033, 032, 006: http://vaglog.pl/log_263180.html" onclick="window.open(this.href);return false;
Grupy: 090, 091, 093: http://vaglog.pl/log_263181.html" onclick="window.open(this.href);return false;

Uporczywy błąd 17536

: sob maja 21, 2016 07:45
autor: Marek-P
moze sprawdz szczelność układu odpowietrzania skrzyni korbowej moze jest nieszczelny

Uporczywy błąd 17536

: sob maja 21, 2016 09:54
autor: johny2007
a gdzie on sie znajduje? Jezeli to ten platikowy przewód to jest wymieniony na nowy bo poprzedni sie rozsypał..
w vagu napiecie sondy powinno byc 0-1v a mi pokazuje od 1 do 3,3v?