Strona 1 z 1

Podciśnieniowy regulator kąta wyprzedzenia zapłonu.

: czw lis 26, 2015 22:22
autor: Poldzer
Cały czas poznaje niemiecką inzynierię :bajer: . Podpowie ktoś, który to przewód jest od tego regulatora? Myślałem, że to ten cienki zamocowany od góry do rozdzielacza ciepłe/zimne powietrza dolotowego. Dmuchałem idzie powietrze. Wciągałem i paliwo ma taki benzynowy posmak. To ten czy nie bardzo? A jak ktoś poratuje zdjęciem to już wogóle krate piwa chyba wyśle.

Podciśnieniowy regulator kąta wyprzedzenia zapłonu.

: pt lis 27, 2015 18:37
autor: indigo1975
Tak to ten cienki przewod ktory idzie do tej jakby puszeczki przy aparacie zaplonowym.W nim jest membrana i wychodzi z niej taka wajcha co przestawia srodek aparatu zapl..Zdejmij kopulke i palec i wtedy zaciagnij mocno powietrze tym wezykiem z drugiej strony to w srodku wajcha powinna lekko przestawic wnetrze jesli nie to masz uszkodzona membrane i musisz to wymienic.Moze byc tez dziurawy ten wezyk i wtedy przyspieszacz tez nie dziala. Wezyk wychodzi albo z filtra powietrza albo z kolektora ssacego zaleznie od typu czy gaznik czy wtrysk jednopunkt/wielopunkt.

Podciśnieniowy regulator kąta wyprzedzenia zapłonu.

: sob gru 05, 2015 09:53
autor: Poldzer
Ale gdy "dmucham", albo "wciągam" powietrze to powinien być do oporu (wytworzenia ciśnienia lub próżni) czy cały czas jest ruch powietrza?

Podciśnieniowy regulator kąta wyprzedzenia zapłonu.

: sob gru 05, 2015 19:29
autor: indigo1975
viewtopic.php?t=257343" onclick="window.open(this.href);return false;