Golf 1.4 2000r. utrata mocy - kostka cewki zapłonowej.

Tutaj piszemy o problemach dotyczących silników benzynowych

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Arczi1974
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: czw lis 26, 2015 20:57

Golf 1.4 2000r. utrata mocy - kostka cewki zapłonowej.

Post autor: Arczi1974 » czw lis 26, 2015 21:18

Witam wszystkich i przepraszam ale jestem laikiem mechanicznym..
Mam problem z silnikiem dość nietypowy..
Kilka miesięcy temu podczas normalnej jazdy silnik zaczął chodzić jak przysłowiowy cinkol stracił moc palił jakby nie na wszystkie "gary"
Pojechałem do mechanika wymienił świece, kable i cewkę zapłonową .. Samochód chodził kilka dni i znowu zaczął stacić moc żeby za chwilę ją odzyskać.
Metodą prób i błędów odpaliłem silnik i zacząłem ruszać wszystkie kabelki bo pomyślałem że gdzieś robi się przerwa i kiedy poruszałem kostkę przy cewce zapłonowej samochód odzyskał moc. Jeżdziłem tak kilka miesięcy i w momencie kiedy tracił moc wysiadałem i jak poruszałem kostką i przewodami przy niej znowu było wszystko ok. Byłem pewien że ta kostka lub jakiś przewód przy niej jednak dzisiaj kupiłem na szrocie taką kostkę, która napewno jest dobra i przelutowałem ją... problem jedna się nie rozwiązał to nie było to. Zastanawiam się czy to może być wina gniazda w cewce zapłonowej i czy jej wymiana pomoże. Proszę o Pomoc.



maxan
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 148
Rejestracja: sob sty 15, 2011 18:03
Lokalizacja: STG

Golf 1.4 2000r. utrata mocy - kostka cewki zapłonowej.

Post autor: maxan » ndz lis 29, 2015 00:59

przelacz kable do innej cewki badz cewke pod inny kabel (z innego cylindra) bedziesz wiedzial czy to cewka/świeca czy co innego.
Ostatnio mialem podobny problem winny okazal sie być moduł zapłonu znajdujący sie na filtrze powietrza.


Golf 4 GTi 1.8 20V TURBO AGU
Obrazek

Arczi1974
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 2
Rejestracja: czw lis 26, 2015 20:57

Golf 1.4 2000r. utrata mocy - kostka cewki zapłonowej.