ruch gałki skrzyni biegów
: czw paź 22, 2015 14:00
Dzień dobry,
Sprawa dotyczy vw passat b5 fl (3b3) 2.3 azx 4 motion (torsen) 170 KM auto ma przejechane 147 000 km, a mianowicie podczas jazdy z włączonym biegiem przy odejmowaniu lub dodawaniu pedału gazu zauważalny jest ruch gałki (lewarka, drążka) skrzyni biegów w przód i tył. Wielkość skoku ruchu gałki uzależniona jest od prędkości obrotowej silnika oraz gwałtowność wciskania i odejmowania pedału gazu (skok drążka następuje chwile po odjęciu gazu, tak jakby kasował sie luz na np: wale kardana czy dyferencjale i następował napór na skrzynie ). Obrazuje to nagrany przeze mnie film [youtube][/youtube] ( ruchy drążka są zauważalne szczególnie w minucie 0:47,0:53, 0:59, 1:04, 1:12) czy jest to normalny objaw czy coś sie dzieje nie tak ze skrzynia wałem czy dyferencjałem.
Proszę o odpowiedz
pozdrawiam
Sprawa dotyczy vw passat b5 fl (3b3) 2.3 azx 4 motion (torsen) 170 KM auto ma przejechane 147 000 km, a mianowicie podczas jazdy z włączonym biegiem przy odejmowaniu lub dodawaniu pedału gazu zauważalny jest ruch gałki (lewarka, drążka) skrzyni biegów w przód i tył. Wielkość skoku ruchu gałki uzależniona jest od prędkości obrotowej silnika oraz gwałtowność wciskania i odejmowania pedału gazu (skok drążka następuje chwile po odjęciu gazu, tak jakby kasował sie luz na np: wale kardana czy dyferencjale i następował napór na skrzynie ). Obrazuje to nagrany przeze mnie film [youtube][/youtube] ( ruchy drążka są zauważalne szczególnie w minucie 0:47,0:53, 0:59, 1:04, 1:12) czy jest to normalny objaw czy coś sie dzieje nie tak ze skrzynia wałem czy dyferencjałem.
Proszę o odpowiedz
pozdrawiam