Błąd zaworu regulacyjnego ciśnienia paliwa N276
: pt sie 07, 2015 21:56
Cześć,
mam silnik 1.6 fsi i błąd:
18728/P2296/008854 - Fuel Pressure Regulator Valve (N276): Short to Plus
Auto straciło moc.
Ten zawór jest zintegrowany z pompą wysokiego ciśnienia, podmieniłem na drugą pompę i niestety nie pomaga.
Czy ktoś wie jakie napięcie powinno być w tej wtyczce do pompy? ja mam cały czas 10V, a jak odpalę auto to jest 11V.
Proszę, jakąś dobrą duszę o zmierzenie, kostka jest na wierzchu, pod pokrywą silnika.
Ewentualnie, które piny w sterowniku są odpowiedzialne za ten zawór i gdzie w ogóle znajduje się sterownik? Może coś na przewodach?
Może ktoś miał podobny problem?
dziękuję, za pomoc,
pozdrawiam
Daniel
mam silnik 1.6 fsi i błąd:
18728/P2296/008854 - Fuel Pressure Regulator Valve (N276): Short to Plus
Auto straciło moc.
Ten zawór jest zintegrowany z pompą wysokiego ciśnienia, podmieniłem na drugą pompę i niestety nie pomaga.
Czy ktoś wie jakie napięcie powinno być w tej wtyczce do pompy? ja mam cały czas 10V, a jak odpalę auto to jest 11V.
Proszę, jakąś dobrą duszę o zmierzenie, kostka jest na wierzchu, pod pokrywą silnika.
Ewentualnie, które piny w sterowniku są odpowiedzialne za ten zawór i gdzie w ogóle znajduje się sterownik? Może coś na przewodach?
Może ktoś miał podobny problem?
dziękuję, za pomoc,
pozdrawiam
Daniel