Silnik pali na "3 gary"
: sob cze 06, 2015 22:20
Witam!
Proszę o pomoc bo mam problem z autem. Otóż zaczęło się od tego że auto w trakcie jazdy zaczęło chodzić na 3 gary. Po wpięciu vAGa okazało się że błąs był na 3 cylindrze. Po wyjęciu świecy - oczom ukazał się widok sklejonej elektrody z masą. Myślę świeca - wymieniłem na jakąś starą - i dalej to samo. Wymieniłem wsyztkie świece - nadal chodzi dziwnie. Dziś kupiłem przewody, cewkę i świece - nadal jest ten sam objaw. Nie mam pewności co do sekwencji podłączenia przewodów WN u mnie jest następująco :1 cylinder A w cewce i dalej 2 cylinder B, 3 cylinder C i 4 cylinder D.
Cewka patrząc od czoła ma następująco:
C A
B D
Podłączałem świece bezpośrednio do masy silnika - i kręcąc rozrusznikiem iskra jest na wszystkich 4 przewodach. Proszę o pomoc i weryfikację czy sekwencja moja jest OK bo już zacząłem podejrzewać że coś się stało głowicą.
Dodam że usterka wystąpiła na autostradzie i byłem zmuszony dojechać około 100 km do domu na 3 cylindrach Dojechałem check migał cały czas.
Obecnie po uruchomieniu silnika słychać jakby silnik chodził na 3 gary i sapał ( przy zdjętym kolektorze ssącym).
Proszę o pomoc bo mam problem z autem. Otóż zaczęło się od tego że auto w trakcie jazdy zaczęło chodzić na 3 gary. Po wpięciu vAGa okazało się że błąs był na 3 cylindrze. Po wyjęciu świecy - oczom ukazał się widok sklejonej elektrody z masą. Myślę świeca - wymieniłem na jakąś starą - i dalej to samo. Wymieniłem wsyztkie świece - nadal chodzi dziwnie. Dziś kupiłem przewody, cewkę i świece - nadal jest ten sam objaw. Nie mam pewności co do sekwencji podłączenia przewodów WN u mnie jest następująco :1 cylinder A w cewce i dalej 2 cylinder B, 3 cylinder C i 4 cylinder D.
Cewka patrząc od czoła ma następująco:
C A
B D
Podłączałem świece bezpośrednio do masy silnika - i kręcąc rozrusznikiem iskra jest na wszystkich 4 przewodach. Proszę o pomoc i weryfikację czy sekwencja moja jest OK bo już zacząłem podejrzewać że coś się stało głowicą.
Dodam że usterka wystąpiła na autostradzie i byłem zmuszony dojechać około 100 km do domu na 3 cylindrach Dojechałem check migał cały czas.
Obecnie po uruchomieniu silnika słychać jakby silnik chodził na 3 gary i sapał ( przy zdjętym kolektorze ssącym).