Bora 2.3 AGZ odpalanie w cieple dni
: pt maja 15, 2015 22:27
Witam
Szukam rozwiazania problemu. Moze ktos spotkal sie z takim zachowaniem auta.
Auto nie uzywane 8-9 godzin. Nagrzane do temp 20C (otoczenie)
Odpalamy ... auto po chwili zaczyna podnosic obroty. Dosc mocno slychac pompe powietrza wtornego, wczesniej myslalem ze to odpalaja sie wentylatory (sprawdzilem dokladnie i to nie wentylatory)
" onclick="window.open(this.href);return false;
Najciekawsze ze na zimnym w temp zimowej badz tak do 10 stopni jest OK - nie ma takiego zachowania
Auto zglaszalo problem z przeplywomierzem (zostal wymieniony na nowy Magneti Marelli). Brak bledow.
W planie czyszczenie przepustnicy i wymiana czujnika temp plynu
Przy okazji dziekuje MaciekV5 za naprowadzanie na rozwiaznie. Post powstal bo moze ktos mial podobnie i rozwiazal problem bez wymiany wszystkiego co mozna w tym aucie wymienic wydajac 2kzl (czyli nowe swiece, przewody, czujniki, cewke zaplonowa i sonde)
Przy okazji moze ktos w okolicach Poznania lubi bawic sie badz zna AGR (polecany mechanik badz forumowicz) - czesto mechanicy ogladaja ten silnik z 4 badz 5 stron nie wiedzac jak go ugrysc (badz zniszczyc)
PS. Auto ma zalozone LPG - Lovato Smart. Problem nie dotyczy pracy na gazie. Reduktor ustawiony jest na 35C
Dzieki
Szukam rozwiazania problemu. Moze ktos spotkal sie z takim zachowaniem auta.
Auto nie uzywane 8-9 godzin. Nagrzane do temp 20C (otoczenie)
Odpalamy ... auto po chwili zaczyna podnosic obroty. Dosc mocno slychac pompe powietrza wtornego, wczesniej myslalem ze to odpalaja sie wentylatory (sprawdzilem dokladnie i to nie wentylatory)
" onclick="window.open(this.href);return false;
Najciekawsze ze na zimnym w temp zimowej badz tak do 10 stopni jest OK - nie ma takiego zachowania
Auto zglaszalo problem z przeplywomierzem (zostal wymieniony na nowy Magneti Marelli). Brak bledow.
W planie czyszczenie przepustnicy i wymiana czujnika temp plynu
Przy okazji dziekuje MaciekV5 za naprowadzanie na rozwiaznie. Post powstal bo moze ktos mial podobnie i rozwiazal problem bez wymiany wszystkiego co mozna w tym aucie wymienic wydajac 2kzl (czyli nowe swiece, przewody, czujniki, cewke zaplonowa i sonde)
Przy okazji moze ktos w okolicach Poznania lubi bawic sie badz zna AGR (polecany mechanik badz forumowicz) - czesto mechanicy ogladaja ten silnik z 4 badz 5 stron nie wiedzac jak go ugrysc (badz zniszczyc)
PS. Auto ma zalozone LPG - Lovato Smart. Problem nie dotyczy pracy na gazie. Reduktor ustawiony jest na 35C
Dzieki