Strona 1 z 1
Muli, szarpie, muszę pompowac gazem aby jechał.
: sob kwie 18, 2015 10:45
autor: sq2ppl
Cześć, mam taki problem, mój golf zaczął coś swirowac.. Jak by stracił moc, szarpie, na wyższych biegach muszę pracować gazem aby jechał, przy trzymaniu gazu na full jedzie max 80km/h na 5 biegu.. O spaleniu gumy można pomarzyć.. wyczyscilem pompę paliwa, wymieniłem filtr paliwa, świece.. W vagu miałem błąd sądy lambda, wymieniłem, błąd usunięty i nie wraca ale odczytów z sądy brak, cały czas wartość 1.000 w vag-com. Wczoraj zauważyłem że w przepustnicy zalega coś jak by olej z wodą który dostaje się z odpowietrzenia silnika, wuczyscilem, ta rurę od silnika odlaczylem ale brak efektu, ciągle to samo.. Pomoże ktos?
Muli, szarpie, muszę pompowac gazem aby jechał.
: sob kwie 18, 2015 13:28
autor: bioly05011
pierwsze słyszę o czyszczeniu pompy i nie mogę sobie wyobrazić w jaki sposób(chyba że samo sitko od spodu bo inaczej się nie da)na początku sprawdźjak masz czym ciśnienie paliwa ile wynosi,być może nie dostaje tyle paliwa i tak się dzieje,moze być wina pompy lub regulatora ciśnienia który znajduje się na górnej części wtrysku,możesz ścisnąć przewód powrót do baku i się przewieźć jesli będzie ok gorna część wtrysku do wymiany jesli nie prawdopodobnie pompa kończy swój żywot....
Muli, szarpie, muszę pompowac gazem aby jechał.
: sob kwie 18, 2015 14:17
autor: sq2ppl
Tak, dokładnie chodzi o sitko na pompie. Ok spróbuję scisnac ten wąż, ale to dopiero jutro jak wrócę Z pracy
Muli, szarpie, muszę pompowac gazem aby jechał.
: ndz kwie 19, 2015 10:51
autor: sq2ppl
A więc tak, zacisnelem przewód od powrotu paliwa ssciskiem i nie to auto, dużo zywsze, lepiej idzie i nie trzeba pracować gazem aby rozpedzil się mormalnie, przy ruszaniu też dużo więcej siły dostał
Muli, szarpie, muszę pompowac gazem aby jechał.
: ndz kwie 19, 2015 11:56
autor: bioly05011
w takim wypadku wychodzi na to że regulator ciśnienia paliwa coś nie tak ale zanim wymienisz ,pasowało by zmierzyć ciśnienie paliwa,do tego potrzeba manometr,trójnik i kawałek węża,z tym że manometr teraz montujemy na przewodzie zasilającym wtrysk ,ciśnienie ma wynosic do 2,5/3 bary