Muli, szarpie, muszę pompowac gazem aby jechał.

Tutaj piszemy o problemach dotyczących silników benzynowych

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

sq2ppl
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: pt kwie 17, 2015 21:17

Muli, szarpie, muszę pompowac gazem aby jechał.

Post autor: sq2ppl » sob kwie 18, 2015 10:45

Cześć, mam taki problem, mój golf zaczął coś swirowac.. Jak by stracił moc, szarpie, na wyższych biegach muszę pracować gazem aby jechał, przy trzymaniu gazu na full jedzie max 80km/h na 5 biegu.. O spaleniu gumy można pomarzyć.. wyczyscilem pompę paliwa, wymieniłem filtr paliwa, świece.. W vagu miałem błąd sądy lambda, wymieniłem, błąd usunięty i nie wraca ale odczytów z sądy brak, cały czas wartość 1.000 w vag-com. Wczoraj zauważyłem że w przepustnicy zalega coś jak by olej z wodą który dostaje się z odpowietrzenia silnika, wuczyscilem, ta rurę od silnika odlaczylem ale brak efektu, ciągle to samo.. Pomoże ktos?



bioly05011
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2831
Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
Lokalizacja: Rzepin

Muli, szarpie, muszę pompowac gazem aby jechał.

Post autor: bioly05011 » sob kwie 18, 2015 13:28

pierwsze słyszę o czyszczeniu pompy i nie mogę sobie wyobrazić w jaki sposób(chyba że samo sitko od spodu bo inaczej się nie da)na początku sprawdźjak masz czym ciśnienie paliwa ile wynosi,być może nie dostaje tyle paliwa i tak się dzieje,moze być wina pompy lub regulatora ciśnienia który znajduje się na górnej części wtrysku,możesz ścisnąć przewód powrót do baku i się przewieźć jesli będzie ok gorna część wtrysku do wymiany jesli nie prawdopodobnie pompa kończy swój żywot....


Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11

sq2ppl
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: pt kwie 17, 2015 21:17

Muli, szarpie, muszę pompowac gazem aby jechał.

Post autor: sq2ppl » sob kwie 18, 2015 14:17

Tak, dokładnie chodzi o sitko na pompie. Ok spróbuję scisnac ten wąż, ale to dopiero jutro jak wrócę Z pracy ;)



sq2ppl
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: pt kwie 17, 2015 21:17

Muli, szarpie, muszę pompowac gazem aby jechał.

Post autor: sq2ppl » ndz kwie 19, 2015 10:51

A więc tak, zacisnelem przewód od powrotu paliwa ssciskiem i nie to auto, dużo zywsze, lepiej idzie i nie trzeba pracować gazem aby rozpedzil się mormalnie, przy ruszaniu też dużo więcej siły dostał :)



bioly05011
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2831
Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
Lokalizacja: Rzepin

Muli, szarpie, muszę pompowac gazem aby jechał.

Post autor: bioly05011 » ndz kwie 19, 2015 11:56

w takim wypadku wychodzi na to że regulator ciśnienia paliwa coś nie tak ale zanim wymienisz ,pasowało by zmierzyć ciśnienie paliwa,do tego potrzeba manometr,trójnik i kawałek węża,z tym że manometr teraz montujemy na przewodzie zasilającym wtrysk ,ciśnienie ma wynosic do 2,5/3 bary


Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11

ODPOWIEDZ

Wróć do „Benzyna”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 33 gości