Szarpie na zimnym silniku na PB i LPG

Tutaj piszemy o problemach dotyczących silników benzynowych

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Axaris
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 98
Rejestracja: pt mar 22, 2013 14:19
Lokalizacja: Płock

Szarpie na zimnym silniku na PB i LPG

Post autor: Axaris » ndz mar 29, 2015 21:41

Mój golf po odpaleniu rano na zimnym silniku szarpie i przerywa nie może wejść na obroty w przedziale między 1000-2600. Powyżej 2600 jest jak cię mogę ale też nie tak jak powinno być. Chodzi tak jakby nie działał jeden cylinder. Jak się rozgrzeje jest wszystko ok nie przerywa i nie szarpie. Co jest tego powodem? Silnik 1.4 ABD gaz najzwyklejszy na śrubce.



luke320
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 606
Rejestracja: śr paź 27, 2010 18:19

Szarpie na zimnym silniku na PB i LPG

Post autor: luke320 » ndz mar 29, 2015 23:32

Na początek czujnik płynu chłodniczego do sprawdzenia. Poza tym było o tym miliony razy.



Axaris
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 98
Rejestracja: pt mar 22, 2013 14:19
Lokalizacja: Płock

Szarpie na zimnym silniku na PB i LPG

Post autor: Axaris » pn mar 30, 2015 00:11

Czujnik płynu był zakładany nowy pod koniec tamtego roku



Hubi14
Forum Master
Forum Master
Posty: 1934
Rejestracja: pt lis 22, 2013 23:00
Lokalizacja: Pabianice

Szarpie na zimnym silniku na PB i LPG

Post autor: Hubi14 » pn mar 30, 2015 15:16

może swiece, palec, kopułka, przewody WN



Axaris
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 98
Rejestracja: pt mar 22, 2013 14:19
Lokalizacja: Płock

Szarpie na zimnym silniku na PB i LPG

Post autor: Axaris » pn mar 30, 2015 16:24

Swiece są w bdb stanie dziś wyczyściłem palec i kopułkę jest widoczna poprawa ale jeszcze powalczę z przewodamy WN. Wczoraj jak otworzyłem maskę w nocy na pracującym silniku to widać było jak lekko się świecą niektóre przewody



Hubi14
Forum Master
Forum Master
Posty: 1934
Rejestracja: pt lis 22, 2013 23:00
Lokalizacja: Pabianice

Szarpie na zimnym silniku na PB i LPG

Post autor: Hubi14 » pn mar 30, 2015 17:20

to jak się świecą przewody to się do wymiany kwalifikuje, weź najpierw od kogoś na podmiankę a potem kup, ja tak miałem jak mi się palec i styki w kopułce wytarły to auta nie mogłem odpalić jak wilgotno było, jak to wymieniłem to przewody jak choinka bożonarodzeniowa świeciły :D



Axaris
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 98
Rejestracja: pt mar 22, 2013 14:19
Lokalizacja: Płock

Szarpie na zimnym silniku na PB i LPG

Post autor: Axaris » pn mar 30, 2015 18:31

Kopułkę i palec dziś wyjmowałem i czyściłem bo tam rzeczywiście był sajgon poprzypalane styki ale poczyściłem i gra. Żebym miał od kogoś na podmianke to tak ale jedyny golf III w sąsiedztwie ma dziadek który nie jest przyjaźnie nastawiony do innych :D Ale to co kupię nowe przewody i będą świeciły ? Jak to?



Hubi14
Forum Master
Forum Master
Posty: 1934
Rejestracja: pt lis 22, 2013 23:00
Lokalizacja: Pabianice

Szarpie na zimnym silniku na PB i LPG

Post autor: Hubi14 » pn mar 30, 2015 19:55

no nie no, trzeba najpierw sprawdzić a potem ewentualnie kupić a nie kupisz, wydasz ileś tam złoty i się okaże, że nie to, ale wygląda, że to to ;) ale skoro stare iskrzą to wymienić trzeba



Axaris
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 98
Rejestracja: pt mar 22, 2013 14:19
Lokalizacja: Płock

Szarpie na zimnym silniku na PB i LPG

Post autor: Axaris » pn mar 30, 2015 21:05

Jeszcze dziś dokładnie sprawdzę jak jest po czyszczeniu kopułki i palca ale coś czuję że i tak czeka mnie ich zakup. Słyszałem też mit że świece na gazie trzeba wymieniać co rok bądź co dwie wymiany oleju. Mam świece NGK które wyglądają bardzo dobrze i wydaje mi się że to będą pieniądze wyrzucone w błoto.



Hubi14
Forum Master
Forum Master
Posty: 1934
Rejestracja: pt lis 22, 2013 23:00
Lokalizacja: Pabianice

Szarpie na zimnym silniku na PB i LPG

Post autor: Hubi14 » pn mar 30, 2015 21:27

co do świec i LPG to już nie pomogę



ODPOWIEDZ

Wróć do „Benzyna”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 31 gości