temp 90 st. wieje i tak zimnem
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
-
- Ma gadane
- Posty: 160
- Rejestracja: pt wrz 21, 2012 23:00
- Lokalizacja: Bydgoszcz
temp 90 st. wieje i tak zimnem
Witam,
Samochód rozgrzany do 90 stopni na zegarze.
Górny wąż ciepły dolny chłodny..
Przekrecam nawiew na max gorąco i tak wieje zimnem..
Co jest grane?
Update:
Wodę wywala korkiem... zapowietrza się ostro...
Wniosek... Termostat albo uszczelka...
Samochód rozgrzany do 90 stopni na zegarze.
Górny wąż ciepły dolny chłodny..
Przekrecam nawiew na max gorąco i tak wieje zimnem..
Co jest grane?
Update:
Wodę wywala korkiem... zapowietrza się ostro...
Wniosek... Termostat albo uszczelka...
- elemenateur
- Sprzedawca
- Posty: 460
- Rejestracja: pn lis 19, 2007 14:29
- Lokalizacja: SZCZECIN / GŁOGÓW
- Kontakt:
temp 90 st. wieje i tak zimnem
Może nagrzewnica zatkana?
NAJNIŻSZE CENY NA OLEJE MOTUL NA FORUM
FERODO, LIQUI MOLY, MILLERS, LEMFORDER
Zadowolenie klientów bezcenne ->viewtopic.php?f=32&t=154643
DO DYSPOZYCJI DOTYCHCZASOWYCH I NOWYCH KLIENTÓW JESTEŚMY POD NICKIEM ELEMENATEUR
TELEFON: 730338154, 663962604, 794675296, 796553835
GG: 51221933, 347504, 17787178
EMAIL: SKLEP@PRO-CHOICE.PL
FERODO, LIQUI MOLY, MILLERS, LEMFORDER
Zadowolenie klientów bezcenne ->viewtopic.php?f=32&t=154643
DO DYSPOZYCJI DOTYCHCZASOWYCH I NOWYCH KLIENTÓW JESTEŚMY POD NICKIEM ELEMENATEUR
TELEFON: 730338154, 663962604, 794675296, 796553835
GG: 51221933, 347504, 17787178
EMAIL: SKLEP@PRO-CHOICE.PL
-
- Ma gadane
- Posty: 160
- Rejestracja: pt wrz 21, 2012 23:00
- Lokalizacja: Bydgoszcz
temp 90 st. wieje i tak zimnem
Dziś byłem u mechanika... Wymienił termostat... wodę i tak cofa...
powiedział że uszczelka pod głowicą...
Możliwe aczkolwiek nie wiem jak to sie ma do tego...
Ręce opadają z tym trupem...
powiedział że uszczelka pod głowicą...
Możliwe aczkolwiek nie wiem jak to sie ma do tego...
Ręce opadają z tym trupem...
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
temp 90 st. wieje i tak zimnem
pisałem, że termostat nie...przecież zamknięty termostat nie byłby przyczyną braku ogrzewania....a uszczelka pod głowicą owszem
-
- Ma gadane
- Posty: 160
- Rejestracja: pt wrz 21, 2012 23:00
- Lokalizacja: Bydgoszcz
temp 90 st. wieje i tak zimnem
Dlaczego uszczelka pod głowicą? Nie ubywa płynu... Wrecz przeciwwnie... Nie chce iść na duży obieg, zapowietrza się a wodę cofa do korka.
Ubywa oleju no ale to normalne w tych silnikach...
Może pompa wody ?
Ostatnią rzeczą jaka teraz mi potrzebna to remont silnika...
Ubywa oleju no ale to normalne w tych silnikach...
Może pompa wody ?
Ostatnią rzeczą jaka teraz mi potrzebna to remont silnika...
- piotrek.radom
- Mały gagatek
- Posty: 127
- Rejestracja: śr wrz 08, 2010 19:18
- Lokalizacja: Radom
Re: temp 90 st. wieje i tak zimnem
Może najzwyczajniej w świecie sterowanie nawiewów nie otwiera Ci obiegu na nagrzewnicę lub jest potężnie zamulona. Może być również pompa wody. Proponuję zacząć od sprawdzenia tych rzeczy.U mnie w skodie octavi 1.9 tdi zapowietrzał się układ i nie było grzania.Powodem była wypalona uszczelka głowicy przy jednym z kanałów wodnych.Póki samochód chodził z temperaturą było wszystko ok po zgaszeniu auta rosło nadmiernie ciśnienie i wywalało płyn przez przelew w zbiorniczku. dodam ze ogrzewania tez nie było mimo 90 st na zegarach.Po wymianie uszczelki grzanie jak marzenie.Podjedź do dobrego warsztatu i zrób test na obecność gazów spalinowych w zbiorniczku wyrównawczym. Zapłacisz niewiele a przynajmniej będziesz miał pewność. A tak można wymieniać wszystko po kolei i dalej wróżyć z fusów. Pozdro
Ostatnio zmieniony pt mar 13, 2015 10:53 przez piotrek.radom, łącznie zmieniany 1 raz.
- Qto
- _
- Posty: 19379
- Rejestracja: pt wrz 01, 2006 19:14
- Lokalizacja: Guadalajara
- Auto: MK 4
- Silnik: ASZ
- Kontakt:
temp 90 st. wieje i tak zimnem
nie twierdzę że to uszczelka... w pierwszym poście napisałeś "Termostat albo uszczelka..." ...uszczelka może być powodem braku ogrzewania, termostat w tym przypadku nie.lukasz16sr pisze:Dlaczego uszczelka pod głowicą?
może...lukasz16sr pisze:Może pompa wody ?
temp 90 st. wieje i tak zimnem
może pompa wody padła,sprawdził bym jeszcze uszczelkę pod korkiem jeśli te dwie opcje odpadną pozostaje uszczelka pod głowicą.
Golf Mk4 1.8t ARY 187km
Golf Mk1 1.5D
Golf Mk1 1.3
Golf Mk2 1.6 TD
Golf Mk4 1.6sr
Golf Mk1 1.5D
Golf Mk1 1.3
Golf Mk2 1.6 TD
Golf Mk4 1.6sr
-
- Ma gadane
- Posty: 160
- Rejestracja: pt wrz 21, 2012 23:00
- Lokalizacja: Bydgoszcz
temp 90 st. wieje i tak zimnem
Też mi się wydaję że uszczelka... Ale takie coś powoduje to, że nagle nie ma ogrzewania? troche nie logiczne... bo rozumiem że wode wypluwa..
Ale żeby po całym obiegu nie szło?....
dziś jak jechalem to jeszcze zauwazylem ze na szybie robi sie tak jakby kurz patrzac pod slonce... To niby nagrzewnica moze byc... Ale tez moze tak byc bo w budzie jest zimno a silnika bije cieplo
Tragedia... porażka ten samochód.. jednak MK2 1,3 to był rarytas
Ale żeby po całym obiegu nie szło?....
dziś jak jechalem to jeszcze zauwazylem ze na szybie robi sie tak jakby kurz patrzac pod slonce... To niby nagrzewnica moze byc... Ale tez moze tak byc bo w budzie jest zimno a silnika bije cieplo
Tragedia... porażka ten samochód.. jednak MK2 1,3 to był rarytas
temp 90 st. wieje i tak zimnem
może się tak robić bo nie ma obiegu,popatrz czy przewody wchodzące do nagrzewnicy są oba gorące,sprawdz od strony komory silnika sciany grodziowej
Golf Mk4 1.8t ARY 187km
Golf Mk1 1.5D
Golf Mk1 1.3
Golf Mk2 1.6 TD
Golf Mk4 1.6sr
Golf Mk1 1.5D
Golf Mk1 1.3
Golf Mk2 1.6 TD
Golf Mk4 1.6sr
-
- Ma gadane
- Posty: 160
- Rejestracja: pt wrz 21, 2012 23:00
- Lokalizacja: Bydgoszcz
temp 90 st. wieje i tak zimnem
wiec obstawiam że pompa padła i płyn się gotuje przez co wybija ciecz przez zbiornik.
Golf Mk4 1.8t ARY 187km
Golf Mk1 1.5D
Golf Mk1 1.3
Golf Mk2 1.6 TD
Golf Mk4 1.6sr
Golf Mk1 1.5D
Golf Mk1 1.3
Golf Mk2 1.6 TD
Golf Mk4 1.6sr
-
- Ma gadane
- Posty: 160
- Rejestracja: pt wrz 21, 2012 23:00
- Lokalizacja: Bydgoszcz
temp 90 st. wieje i tak zimnem
Finał...
Nagrzewnica sprawdzona.. Nie jest zamulona...
Wyszło ze uszczelka pod głowicą...
Po remoncie się zobaczy czy tylko to
Nagrzewnica sprawdzona.. Nie jest zamulona...
Wyszło ze uszczelka pod głowicą...
Po remoncie się zobaczy czy tylko to
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 39 gości