Jedziesz do mechanika z reklamacją i wymienia...
Domyślam się ze sam kombinowałeś z wymiana i siłowo ujeba_eś zewnętrzny zacisk złączki wraz w wewnętrzną uszczelką.
bo raczej każdy warsztat/mechanik jest obeznany w jaki sposób to rozłączyć
Widziałem wiele nieudanych prób demontażu przewodów paliwowych a najbardziej w okolicach filtra.
Najczęściej zdarzają się próby dźgania śrubokrętami oraz ściskanie kombinerkami w okolicach złączki + wyrywanie siłowe ciągnąc za przewód (zwykle po paru próbach zawodnik się poddaje)
Jeśli dłubałeś śrubokrętem to złączka jest do ocalenia, w opcji z kombinerkami(jajowata złączka) i siłowym rwaniem(połamany plastik) to wymiana całego przewodu
Ocalenie polega na umiejętnej wyminie spinki (którą się wciska w celu demontażu przewodu) można też wymienić uszczelkę (w środku) ale jeśli cieknie to na 90% nie pomoże ....