Duże spalanie silnika 1.6 SR 16V

Tutaj piszemy o problemach dotyczących silników benzynowych

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

matrix 1994
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: pn gru 01, 2014 21:06

Duże spalanie silnika 1.6 SR 16V

Post autor: matrix 1994 » ndz sty 18, 2015 06:52

Witam !

Od niedawna mam problem z wysokim spalaniem mojego golfa a dokładnie wynosi 10,8l na 100KM przy spokojnej jeździe nie szarżuje ani nic podobnego przy 2,5 tys obrotów zmiana biegów staram się jeździć 60 km/h (mało co jeżdże po mieście) nalałem pełny bak zrobiłem 251 kilometrów i połowy baku nie ma :rozpacz: czy to jest normalne w tych silnikach ? Jeszcze tak do pełnej informacji mam przejechane 256 tys. rocznik 98. ostatnio wymieniałem uszczelke pod pokrywą zaworów i ponoć mam głowice do planowania ponieważ z płynu chłodniczego robi się żur i czasami dymi na biało. Co wy o tym sądzicie ?



Awatar użytkownika
grg474
_
_
Posty: 5942
Rejestracja: ndz lut 27, 2011 10:56
Lokalizacja: Skarżysko

Duże spalanie silnika 1.6 SR 16V

Post autor: grg474 » ndz sty 18, 2015 10:06

podepnij VAG - czy czasem sonda lambda nie dostała.
matrix 1994 pisze:z płynu chłodniczego robi się żur i czasami dymi na biało.
może tu jest część przyczyny


Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR :(, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5

matrix 1994
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 39
Rejestracja: pn gru 01, 2014 21:06

Duże spalanie silnika 1.6 SR 16V

Post autor: matrix 1994 » ndz sty 18, 2015 13:37

Byłem już u kolegi usunąć pare błędów i nic z sondą lambda tam nie było..



hak64
Forum Master
Forum Master
Posty: 1069
Rejestracja: ndz mar 23, 2014 13:23

Duże spalanie silnika 1.6 SR 16V

Post autor: hak64 » ndz sty 18, 2015 14:28

matrix 1994 pisze: ponoć mam głowice do planowania ponieważ z płynu chłodniczego robi się żur i czasami dymi na biało. Co wy o tym sądzicie ?
To dość poważny wydatek i poważna robota. Przepalona uszczelka głowicy nie tylko może mieć wpływ na wysokość spalania, czy utratę mocy. Głównym problemem jest ryzyko przegrzania lub zatarcia silnika. Ciśnienie spalin może wywalić płyn chłodniczy. Jeszcze poważniejsze konsekwencje możesz mieć, jeśli płyn dostanie się do oleju. Nie ma na co czekać, to usterka wymagająca natychmiastowej naprawy.


specjalista z zakresu rekonstrukcji wypadków drogowych i odszkodowań powypadkowych

ODPOWIEDZ

Wróć do „Benzyna”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 38 gości