2.0 16v ABF

Tutaj piszemy o problemach dotyczących silników benzynowych

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

plastek666
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: sob paź 11, 2014 16:12

2.0 16v ABF

Post autor: plastek666 » pt sty 09, 2015 10:53

Witam, od razów na poaczatek dodam ze atko jest po swap;-) , mój problem jest taki że autko ma problem z odpalaniem, a mianowicie nie raz odpali od razu nie raz za którymś razem, objawia sie to tym ze po przekreceniu kluczyka silnik jak gdyby sie spinał , rozrusznik zakreci dwa trzy razy i tak jak by przycinalo silnik ze nie moze ukrecic znowu kilka razy i to samo i nie odpali, wylacze zaplon wlacze od nowa i wtedy nie ma tego efektu spinki silnika i zapali od razy z dwoch obrotów silnika, im dłuzej autko stoi tym wiekszy prpblem z odpalaniem, myslalem ze to rozrusznik moze ale to nie to, drugi efekt jest taki ze po zagrzaniu sie autka (niewiem ile temp bo mam orginalny wskaznik z mk2 ale wchodzi w koncowke bialego pierwszego pola) auto zaczyna nierowno pracowac, ciezko jest nim ruszyc bo sie przydusza z tzw malych obrotów musi miec jakies 1,5 tys zeby ruszyc, dodam ze sa nowe czujniki ; temp,spalania stukowego,przepływu powietrza, sonda lambda bo to pokazal komp i kasowanie bledow nie pomoglo, po wymianie jest spokój tzn nie ma błedów.
Ostatnio zmieniony sob sty 10, 2015 10:30 przez plastek666, łącznie zmieniany 1 raz.



bioly05011
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2828
Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
Lokalizacja: Rzepin

2.0 16v ABF

Post autor: bioly05011 » pt sty 09, 2015 11:17

zdejm kopułke i sprawdź czy nie masz wilgoci ,możesz w nocy też sprawdzić czy nie skacze po przewodach ,kopułce iskra ,tak samo sprawdź fajki jak wchodza w silnik ...
dodam że w abf nie ma czujnika przepływu powietrza,być może wymieniłeś o temper.powietrza zasysanego


Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11

Awatar użytkownika
-=ren=-
Forum Master
Forum Master
Posty: 1656
Rejestracja: pn sty 02, 2006 15:24
Lokalizacja: Płock
Kontakt:

2.0 16v ABF

Post autor: -=ren=- » pt sty 09, 2015 12:37

a rozrząd i zapłon ok?


vwlifestyle.pl
Obrazek

plastek666
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: sob paź 11, 2014 16:12

2.0 16v ABF

Post autor: plastek666 » sob sty 10, 2015 07:01

rozrad ok tzn co?? zle ustawiuony?? jak mam to sprawdzic czy ok?? przy zapłonie tez nic nie grzebałem, a jezeli to jak mam sprawdzic czy ok?? tzn czy nie za pozny czy nie za wczesny?? bo mnie tez sie wlasnie wydaje ze tak jak by cos z zapłonem to było tak jak by silnik kopało do tyłu.... swiece, kable ,kopułka ok wszytsko....zadnych dziwnych sytacji tutaj nie ma, a czujnik rzeczywiscie ten zasysanego powietrza.... aha i dodam ze auto pali bardzo duze ilosci paliwa :-(



bioly05011
VWGolf.pl Killer
VWGolf.pl Killer
Posty: 2828
Rejestracja: ndz lut 13, 2011 21:36
Lokalizacja: Rzepin

2.0 16v ABF

Post autor: bioly05011 » sob sty 10, 2015 09:48

dlatego odkręcić trzeba kopółke i sprawdzić


Sprzedam części do pomp wtryskowych,całe pompy 110afn,90 1z, 90 Z górnym przelewem,pompa renault 1.9dti tłok 11

plastek666
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 23
Rejestracja: sob paź 11, 2014 16:12

2.0 16v ABF

Post autor: plastek666 » sob sty 10, 2015 10:42

Czysto....



ODPOWIEDZ

Wróć do „Benzyna”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 18 gości