Strona 1 z 2

AFT- walka trwa

: ndz gru 07, 2014 13:41
autor: matiszi
Witam, was, szukam pomocy już wszędzie, bo większość osprzętu wymieniona a dalej ku*a

Pacjent silnik 1.6 8v AFT

Objawy
-czasami na zimnym nie chce zapalić, tzn załapie i zgaśnie, potem przy wciśniętym gazie zapali, ale trzeba go trzymać bo ma mega niskie obroty albo zgaśnie. Czasami zapali bez problemu i jest ok.
-duże spalanie, gazu ok 14l...
-przy dodawaniu i ujmowaniu gazu szarpie
-ubytki mocy, raz pojedzie raz muli
-czasami wolno schodzi z obrotów
-przy zmianie biegów, po wciśnięciu sprzęgła podbija obroty

i chyba tyle, co do wymienionych rzeczy;
-na nowe: palec, kopułka, kable, świece, sonda, wszystkie filtry, czujnik temp, termostat
-na używki(podmianki): cewka, przepływka, z 3 przepustnice, sterownik


Błędów jako tako brak


Ktoś walczył z tym "czułym" silnikiem? Prosił bym o sugestie, porady lub pomoc bo już mam go powoli dość

Re: AFT- walka trwa

: ndz gru 07, 2014 17:15
autor: muchacc86
kolego napisz więcej coś o LPG która to generacja?.. Czy gaz/benzyna tak samo się zachowuje....? zobacz czy ta gruszka przy kolektorze ssącym Ci działa... a może szwankują wtryski ? chyba ze ten regulator ciśnienia paliwa przed listwą coś strzeliło....za dużo pierdół ten silnik nie ma w diagnozie....

P.s jakbyś miał Ke-jetronic to wtedy byś mógł powiedzieć że masz dosyć a nie AFT choć

AFT- walka trwa

: ndz gru 07, 2014 21:46
autor: rysiektr
rozrząd dobrze ustawiony? regulator ciśnienia paliwa ok?

AFT- walka trwa

: pn gru 08, 2014 04:23
autor: matiszi
Sekwencja - polroczna.
Gruszka dziala bo kupowalem.
Jak sprawdzic ten regulator cisnienia? I gdzie on jest?
Rozrzad raczej ok bo kreci do konca.
Gaz i benz raczej to samo.

AFT- walka trwa

: pn gru 08, 2014 11:34
autor: rysiektr
matiszi pisze:ak sprawdzic ten regulator cisnienia? I gdzie on jest?
na listwie wtryskowej, taki okrągły grzybek z doprowadzonym 1 przewodem do podciśnienia.

Obrazek

Najlepiej sprawdzić to na odpalonym silniku podłączając manometr na przewodach paliwowych.
Jak regulator ciśnienia będzie zabity na amen, na przykład pęknięta membrana to wtedy w przewodzie do podciśnienia będzie benzyna.

AFT- walka trwa

: pn gru 08, 2014 12:18
autor: matiszi
A wakuometrem da sie go sprqwdzic? Bo mam dostep

AFT- walka trwa

: pn gru 08, 2014 18:39
autor: rysiektr
Wakuometr mierzy podcisnienie. A my musimy zmierzyc cisnienie.

AFT- walka trwa

: pn gru 08, 2014 21:30
autor: matiszi
Sprawdzone.dziala.

AFT- walka trwa

: pn gru 08, 2014 21:40
autor: rysiektr
To jakie masz ciśnienie?
Na włączonym zapłonie, na wolnych obr, przy dodawaniu gazu i 10min po zgaszeniu?

Przekaźnik sterowania silnikiem przelutuj.

AFT- walka trwa

: pn gru 08, 2014 22:08
autor: matiszi
Przelutowany. Nr 30. A jakie to nawet nie wiem bo kolo mi sprawdzal. Glownie chodzi o palenie na zimnym. Bo potem jezdzi i pali git

AFT- walka trwa

: śr gru 10, 2014 00:09
autor: rysiektr
A ten czujnik temp. to masz na pewno sprawny? VAGiem albo chociaż miernikiem go sprawdzałeś? Zakładam, że nie kupiłeś nowego w ASO tylko zamiennik a nimi to bywa różnie.

AFT- walka trwa

: śr gru 10, 2014 09:06
autor: matiszi
Sprawdzalem. I vagiem i miernikiem i dobrze pokazuje. Bo to tak jakby ssania nie bylo. Ale czujnik gdzies mam inny z golfa jeszcze to zapne zeby wisial na kilka dni i zobacze czy cos sie zmieni

Re: AFT- walka trwa

: ndz gru 14, 2014 21:47
autor: danupl
Czy udało się rozwiązać problem?

U mnie też golf zaczął bardzo dużo palić do 3 tys/obr nie ma w ogóle siły a blisko 4 tys/obr dostaje powera jak nigdy idzie jak trzeba.

Dodam, że również mam silnik aft

AFT- walka trwa

: pn gru 15, 2014 22:51
autor: matiszi
Tak jak pisalem na pw. U mnie takie dziury mam jak ustawoe zaplon za wczesny. Ale na lpg jest ok. No i glownie postaraj sie odczytac

Wracajac do mojeego tematu, pali juz ok chyba bo cieplej no i kapke mniej pali. ale reszta objawow dalej jest