Po zejściu z wyższych obrotów nie utrzymuje obrotów jałowych
Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP
Po zejściu z wyższych obrotów nie utrzymuje obrotów jałowych
Mam taki problem z którym się męczę i może ktoś tutaj mi pomoże. Już w internecie znajdywałem ten sam problem, ale bez rozwiązania. Wszystko polega na tym że jak silnik schodzi z wyższych obrotów do obrotów jałowych to obroty spadają na jeszcze niższe. Silnikiem zatrzęsie, zatelepie i się ustabilizują. Podczas jazdy nieraz zgaśnie. Wymieniałem gaźnik, czujnik temp wody(taki sam jest w króćcu wody i w kolektorze ssącym tak jest w Audi w golfie są inne). Teraz na zimnym jest wszystko w porządku. Normalnie można jeździć, ale jak się silnik rozgrzeje to objawy się ujawniają. Jeżdżę na LPG. Nie tak dawno jak próbowałem na PB to gasł. Z raz może utrzymał obroty. Miałem też w nim gaźnik Keihin i na nim obroty były w porządku, ale ze względu na brak ssania powróciłem do 2EE. Posiadam Audi 80 B3 1.6 PP, ale jest identyczny jak Golf II 1.6 PN.
Po zejściu z wyższych obrotów nie utrzymuje obrotów jałowych
Problem się utrzymuje i nie wiem co już sprawdzać.
Co zrobiłem?
-Wymieniłem gaźnik
-Wymieniłem czujnik temp w króćcu wody i taki sam w kolektorze ssącym
-Podłączyłem inny sterownik, ale też nic. Na moim i drugim jest to samo
-Podłączyłem inny regulator zapłonu i też nic
-Odłączyłem serwo czy aby nie łapie lewego powietrza i też to samo
-Zmieniłem aparat zapłonowy
-Świece nowe
Możliwe że o jakimś szczególe zapomniałem napisać. Może ma ktoś jeszcze jakiś pomysł co może być albo co jeszcze sprawdzić/wymienić. Dla przypomnienia. Jak silnik schodzi z wyższych obrotów np. około 2000obr/min to nie zatrzymuje się na 900-1000obr/min tylko spadają na 500obr/min i po chwili się wyrównują. Podczas jazdy trzeba bawić się hamulec, gaz, hamulec, aby nie zgasł. Silnik ma moc. Nie ma problemu z przyspieszaniem.
Dzieje się tak jak na filmiku.
" onclick="window.open(this.href);return false;
Co zrobiłem?
-Wymieniłem gaźnik
-Wymieniłem czujnik temp w króćcu wody i taki sam w kolektorze ssącym
-Podłączyłem inny sterownik, ale też nic. Na moim i drugim jest to samo
-Podłączyłem inny regulator zapłonu i też nic
-Odłączyłem serwo czy aby nie łapie lewego powietrza i też to samo
-Zmieniłem aparat zapłonowy
-Świece nowe
Możliwe że o jakimś szczególe zapomniałem napisać. Może ma ktoś jeszcze jakiś pomysł co może być albo co jeszcze sprawdzić/wymienić. Dla przypomnienia. Jak silnik schodzi z wyższych obrotów np. około 2000obr/min to nie zatrzymuje się na 900-1000obr/min tylko spadają na 500obr/min i po chwili się wyrównują. Podczas jazdy trzeba bawić się hamulec, gaz, hamulec, aby nie zgasł. Silnik ma moc. Nie ma problemu z przyspieszaniem.
Dzieje się tak jak na filmiku.
" onclick="window.open(this.href);return false;
Kto jest online
Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 14 gości