[b3] 2E - obroty za wysokie lub też się zawieszają
: wt lis 04, 2014 14:13
Witać,
Wiem że to temat rzeka. Auto po odpaleniu jak stoi trochę i jest zimno wskakuje na ~2000 obrotów. Potem po rozgrzaniu sytuacja się stabilizuje i czasami pracuje na 800, 900 a czasami na 1100-1200. Przy jeździe na "2jce" przy puszczonym gazie lubi szarpać budą. Z wydechu wg mnie czuć paliwo.
Przeczytałem wiele tematów i w sumie każdy przypadek podobny a rozwiązań masa. Chciałbym dowiedzieć się co na początek wymienić by nie przekładać od razu nowego silnika.
Co zrobiłem. Wymieniłem przewodzik odmy - lewe powietrze raczej już jest wyeliminowane. Nowe kable zapłonowe Beru. Dzisiaj dojdzie nowy czujnik temp cieczy. Mam sondę lambda zamiennik - prawdopodobnie sprawną z VR6 (ale wg numerów do 2E też podejdzie) - montować?
Wygląda to na to że jest za wysoka dawka paliwa. Mogę podmienić krokowy ale w tym przypadku chyba to nie to. Obroty mu raczej nie falują. Po prostu sie zawieszają.
Wiem że to temat rzeka. Auto po odpaleniu jak stoi trochę i jest zimno wskakuje na ~2000 obrotów. Potem po rozgrzaniu sytuacja się stabilizuje i czasami pracuje na 800, 900 a czasami na 1100-1200. Przy jeździe na "2jce" przy puszczonym gazie lubi szarpać budą. Z wydechu wg mnie czuć paliwo.
Przeczytałem wiele tematów i w sumie każdy przypadek podobny a rozwiązań masa. Chciałbym dowiedzieć się co na początek wymienić by nie przekładać od razu nowego silnika.
Co zrobiłem. Wymieniłem przewodzik odmy - lewe powietrze raczej już jest wyeliminowane. Nowe kable zapłonowe Beru. Dzisiaj dojdzie nowy czujnik temp cieczy. Mam sondę lambda zamiennik - prawdopodobnie sprawną z VR6 (ale wg numerów do 2E też podejdzie) - montować?
Wygląda to na to że jest za wysoka dawka paliwa. Mogę podmienić krokowy ale w tym przypadku chyba to nie to. Obroty mu raczej nie falują. Po prostu sie zawieszają.