witam , posiadam borę 1.6 + lpg , mam problem z falujacym silnikiem zimnym faluje miedzy 1000 a 800 , oraz delikatnym szarpaniem na rozgrzanym silniku na biegu jalowym co ciekawe auto takze faluje na cieplym silniku jak jest ustawione z górki i jest wbity luz , a pod górkę na cieplym już nie ma tego dość ciekawe wymieniłem świece , cewkę oraz przewody wszystko ngk , wyczysciłem i zaadoptowałem przepustnice problem powraca szczególnie trudno jest na zimnym , auto jak by straciło sporo na mocy w nocy delikatnie z tym falowanim przygasają delikatnie zegary . mechanik rozklada ręce gdyż byl pewny że przpustnica na kompie tylko jeden blad lambdy 00537 , jednak twierdzi iż to normalne przy gazie dodam iż ten bład przy każdym podpieciem do kompa się pojawial o ile pamiętam . z gory bardzo dziekuje za wszelkie sugestje i pomoc
Re: obroty ciąg dalszy
: pt paź 31, 2014 00:17
autor: dami21
[youtube][/youtube]
[youtube][/youtube]
NA pierwsyzm filmie widać falowanie choć nie do końca tak duże jak miałem , a na 2 gim przygasająca lampa ...
Naprawde nie mam już siły z moją borką , myślę nad wymianą sondy zgodnie z tym błędem ...
dziękuje za wszelkie sugestje
obroty ciąg dalszy
: pt paź 31, 2014 14:00
autor: dami21
zastanawia mnie jeszcze temat który znalazłem na forum jest dość podobnie do mojego viewtopic.php?f=139&p=5126976 mógłby ktoś podesłać link np . z allegro jak takie uszczelki wyglądają i ile trzeba ich wymienic ? Zastanawiam się także nad odpięciem czujnika wspomagania ale do końca nie wiem jak wtedy będzie to się zachowywywać i jak to zdjagnozować .
Z góry dziękuje za odp
Co mnie naprawde zadziwia to iż auto na ciepłym super się zachowuje może trochę mocy straciło i na biegu jałowym gdy jest na równi obroty prawie nie skaczą i nie ma drgawki , a jak jestm z górki drgawkę już czuć i przygasające światełka delikatnie ...
po przeczytaniu tematu 3 razy dalej nie wiem dokładnie jakie uszczelki kupić ... bardzo proszę o pomoc ile tych uszczelek zamowić i jakie z góry bardzo dziekuje
obroty ciąg dalszy
: pt paź 31, 2014 20:34
autor: kovisoy
witam
komplet 4 szt , warto dobrej firmy np erling lub sporo droższe corteco
na górze są uszczelniacze innego typu , które raczej nie wymagają wymiany , te na dole najbardziej narażone są na zużycie ,- z czasem twardnieją i kolektor
ssący traci szczelność w okolicy gniazd zaworowych co może być bezpośrednią przyczyną niewłaściwej pracy zimnego silnika .Najlepiej typ uszczelniaczy
poszukać w etce do konkretnego silnika , niemniej jednak to typowe uszczelniacze stosowane w silnikach sr vag a wydatek niewielki
Chciałem się zabrać za to jeszcze przed zimą jednak chciałbym mieć pewność którę kupić z góry dzięki za odpowiedź
obroty ciąg dalszy
: sob lis 01, 2014 18:29
autor: kovisoy
ELRING 475.931 - przecież to te same uszczelki w jednym i drugim sklepie a że sobie drugi sklep wywindował cene to już inna sprawa
- 4 uszczelki do zakupu , do wymiany a w jakim sklepie i jakiej firmy to już kwestia wyboru
Re: obroty ciąg dalszy
: pt lis 14, 2014 00:05
autor: dami21
Witam bardzo serdecznie , powracam do tematu ponieważ zleciłem wymiane uszczelek zamówiłem 4 sztuki model jak wyżej . Niestety mechanik powiedział mi że to nie te uszczelki bo mają być z wypustkami i nic nie wymienił szok oczywiście zrezygnowałem już z jego usług , moje pytanie jest takie bo już sam zgłupiałem czy rzeczywiście mam złe uszczelki czy nowemu mechanikowi pokazać w którym miejscu się one znajdują bo chyba ten pierwszy nie miał bladego pojęcia ... (jak by ktoś mogł podesłać link ze zdjęciem w którym miejscu się one dokładnie znajdują byłbym wdzięczny )
Pozdrawiam
obroty ciąg dalszy
: pt lis 14, 2014 12:32
autor: koma44
Jak ja wymieniałem to miały wypustki.Najlepiej wstaw zdjęcie tych uszczelek co kupiłeś.