Strona 1 z 1
Pierburg 2e3, regulacja składu mieszanki.
: wt maja 27, 2014 08:42
autor: sbk7225
Witam. Za dwa tygodnie jadę na regulację składu mieszanki. Reguluje się ją z boku gaźnika śruba.
Może ktoś doradzić jak wyregulować tą mieszankę "na oko " ? Musze parę razy gdzieś podjechać i nie chciałbym spalić 30l/100km.
Wysłane z mojego X50D przy użyciu Tapatalka
Pierburg 2e3, regulacja składu mieszanki.
: wt maja 27, 2014 16:09
autor: krys94
Wkręć srubę regulacyjną na maksa i powoli wykręcaj na odpalonym ciepłym silniku. Wykręcaj ją do momentu jak obroty przestaną wzrastać a następnie wkręć pół obrotu.
Re: Pierburg 2e3, regulacja składu mieszanki.
: wt maja 27, 2014 16:26
autor: sbk7225
Ok. Dzieki.
Oczywiście wszystko na ciepłym silniku?
Wysłane z mojego X50D przy użyciu Tapatalka
Pierburg 2e3, regulacja składu mieszanki.
: wt maja 27, 2014 17:25
autor: krys94
Tak na ciepłym.
Pierburg 2e3, regulacja składu mieszanki.
: czw maja 29, 2014 18:32
autor: kosmaty69
Tak się reguluję dwusuwy w skuterach, ale że na pierburgu ? i to w Aucie ? Coś mi się wydaję, że to powinno bardziej ambitnie wyglądać
Pierburg 2e3, regulacja składu mieszanki.
: czw maja 29, 2014 18:55
autor: Hubi14
to jest prowizoryczna regulacja
co by tak fest to zrobić trzeba mieć analizator spalin
Pierburg 2e3, regulacja składu mieszanki.
: czw maja 29, 2014 18:57
autor: krys94
Kolega napisał, ze będzie jechał na analizator ustawić ale tymczasowo samochód potrzebny to chce ustawić na "oko", więc powiedziałęm jak to można zrobic...
Pierburg 2e3, regulacja składu mieszanki.
: czw maja 29, 2014 19:46
autor: kosmaty69
Fakt nie doczytałem.. No tylko, że taką regulacją można też zaszkodzić bardziej aniżeli w odniesieniu do stanu faktycznego - pomóc.
Btw. Sposób jest
Re: Pierburg 2e3, regulacja składu mieszanki.
: czw maja 29, 2014 19:55
autor: sbk7225
Tą śrubę od mieszanki miałem całkowicie wykrecona dlatego musiałem chociaż prowizoryczne ustawić.
Ale przyznam że jeździ bardzo dobrze. Ciekawe ile spali do regulacji.
Wysłane z mojego X50D przy użyciu Tapatalka
Pierburg 2e3, regulacja składu mieszanki.
: pt maja 30, 2014 09:19
autor: ozzy1979
kosmaty69 pisze:Tak się reguluję dwusuwy w skuterach
A i nawet nie skutery, bo jak regulujesz skuter, to trwa to tak naprawdę z godzinę, dwie (pałujesz skuter na dużym otwarciu przepustnicy pod obciążeniem, potem wykręcasz świecę i analizujesz jej kolor i wygląd i dalej ustawiasz)
Ale jak wspomniał kolega wyżej - prowizorycznie do czasu prawdziwej regulacji inaczej nie można.
Ja bym doradził koledze właśnie po tej prowizorycznej regulacji zrobić kilka kilometrów z większym obciążeniem silnika i wykręcić swiece i zobaczyć ich wygląd.
Re: Pierburg 2e3, regulacja składu mieszanki.
: pt maja 30, 2014 09:27
autor: sbk7225
Ok. A napiszesz jaki kolor o czym świadczy?
Wysłane z mojego X50D przy użyciu Tapatalka
Pierburg 2e3, regulacja składu mieszanki.
: pt maja 30, 2014 09:47
autor: ozzy1979
sbk7225 pisze:Ok. A napiszesz jaki kolor o czym świadczy?
Kolego, wpisz w google hasło "prawidłowy wygląd świecy zapłonowej" - tego nie da się napisać, to trzeba zobaczyć.
Re: Pierburg 2e3, regulacja składu mieszanki.
: pt maja 30, 2014 09:55
autor: sbk7225
Ok. Zaraz poczytam.
Dzieki
Wysłane z mojego X50D przy użyciu Tapatalka
Pierburg 2e3, regulacja składu mieszanki.
: sob mar 28, 2015 01:06
autor: VWiater
viewtopic.php?f=139&t=417596 w tym temacie pisza zeby wkrecic do oporu srube, wykrecic o 1,5 obrotu i podkrecac co pol obrotu na rozgrzanym silniku i szukac idealnego polozenia kiedy silnik ladnie wkreca sie na obroty przy gwaltownym przekreceniu przepustnicy. Jutro to sprawdze tylko jeszcze pytanie czy przed czy po ustawiac obroty?
viewtopic.php?f=141&t=362205 tutaj za to pisza zeby znalezc jak najwieksze obroty na skladzie mieszanki i zbijac je wkretem od obrotu wolnych