Strona 1 z 1

1,3 problem z gaźnikiem

: pn kwie 28, 2014 10:39
autor: kszyfta
Witam, otóż problem pojawił sie po wymianie wszelkich płynów eksploatacyjnych, filtrów, i wyczyszczeniu gaźnika. Robiłem to w domowych warunkach już parokrotnie, za każdym razem udawało sie bez większych problemów aż do wczoraj. Otóż, rozebrałem wszystkie bebechy z gaźnika wydmuchałem, wyczyściłem, powymieniałem przewody z podciśnienia, założyłem i w początkowej fazie silnik działał na 3 gary, po rozgrzaniu szarpało nim, aż zaczął normalnie "gadać" Problem pojawił sie przy dodawaniu gazu, otóż traci totalnie moc, tak jakby go zalewało, próbowałem kręcić śrubkami z zasysanego powietrza, nic nie pomaga. Na wolnych chodzi niczym ferrari, po dodaniu gazu, przy drugiej trzeciej próbie dławi się... Silnik to 1,3 z golfa 2 gaźnik pierburg 1b. W czym może tkwić problem??

dodam jeszcze że podstawka nowa, wszystko szczelne, pozdrawiam i dzieki za odp.

1,3 problem z gaźnikiem

: pn kwie 28, 2014 12:26
autor: alex_7692
Podciśnienia dobrze wpięte?

1,3 problem z gaźnikiem

: pn kwie 28, 2014 15:30
autor: kszyfta
tak wszystko podpięte książkowo..

1,3 problem z gaźnikiem

: wt kwie 29, 2014 09:37
autor: alex_7692
Wygląda jakby było coś z kablami WN albo jakaś membranka wzbogacania mieszanki. Tylko nie wiem czy w Twoim gaźniku taka występuje (u siebie mam 2e3). Albo po wyczyszczeniu wpadł w jakąś dyszę jakiś luźny brud. Może też łapać lewe powietrze przy podstawce np

1,3 problem z gaźnikiem

: pt maja 02, 2014 11:52
autor: Paweł Marek
http://opelrekord.ru/index.php?showtopi ... linearplus" onclick="window.open(this.href);return false; membrana jest widać na pierwszej fotce na dole po lewej, na wolnych są problemy gdy pęknie. Niestety nie rozumiem opisu silnik chodzi jak ferrari na wolnych czyli dobrze? Jeśli tak a dławi się dopiero po dodaniu gazu to raczej problem będzie z brudną dyszą główna, rozebrałbym jeszcze raz może jakiś paproch został.

1,3 problem z gaźnikiem

: śr maja 07, 2014 18:56
autor: kszyfta
Paweł Marek pisze:Niestety nie rozumiem opisu silnik chodzi jak ferrari na wolnych czyli dobrze?

na wolnych, po dodaniu gazu dławi,

a wiec tak, po mocniejszym naciśnięciu gaźnika, lepiej chodzi, wiec być moze wina tkwi w podstawce, czekam aktualnie na nową, własnie rozkręciłem gaźnik, wyczyściłem wszystko, przedmuchałem, złapie wszystko lekko na silikon i zobaczymy,

mam jeszcze pytanie do was, niechce na chwile obecną inwestować w nowy silnik, ponieważ w planach na zime jest coś mocnego, jaki gaźnik pasuje na "wąską podstawke" poza tym pierburg'iem 1b ?