Problem z odpaleniem
: pt mar 14, 2014 14:07
Witam serdecznie.
Troszkę posprzerałem na forum , i kilka odpowiedzi na moje pytania znalazłem .
Któregoś pięknego dnia podczas jazdy do pracy w czasie jazdy silnik jak by się dławił , potem jechał normalnie i znowu dławił.
Podczas ostatniego dławienia strzeliło mi z rury i się "odmulił". Gdy dojeżdżałem już na parking auto znowu się zadławiło i zgasło.
Próby ponownego odpalenia były bezskuteczne. Silnik normalnie kręcił , ale załapać nie chciał. Podczas odpalania dziwnie pachniało w aucie benzyną.
Grzebałem grzebałem aczkolwiek nic nie znalazłem. Gdy otworzyłem wieko filtra powietrza , zajechało potężnie benzyną , a filtr był od niego cały mokry.
Wyczytałem na forum że winą tego jest regulator ciśnienia paliwa. Regulator o godzinie 15-stej będzie na stanie , i moje pytanie jest następujące.
Gdzie go mogę odszukać . Wiem jak wygląda ale za chiny nie mogę go zlokalizować. Czy będzie ktoś w stanie wytłumaczyć to w jak najprostszy sposób ?
Dzięki za pomoc
Troszkę posprzerałem na forum , i kilka odpowiedzi na moje pytania znalazłem .
Któregoś pięknego dnia podczas jazdy do pracy w czasie jazdy silnik jak by się dławił , potem jechał normalnie i znowu dławił.
Podczas ostatniego dławienia strzeliło mi z rury i się "odmulił". Gdy dojeżdżałem już na parking auto znowu się zadławiło i zgasło.
Próby ponownego odpalenia były bezskuteczne. Silnik normalnie kręcił , ale załapać nie chciał. Podczas odpalania dziwnie pachniało w aucie benzyną.
Grzebałem grzebałem aczkolwiek nic nie znalazłem. Gdy otworzyłem wieko filtra powietrza , zajechało potężnie benzyną , a filtr był od niego cały mokry.
Wyczytałem na forum że winą tego jest regulator ciśnienia paliwa. Regulator o godzinie 15-stej będzie na stanie , i moje pytanie jest następujące.
Gdzie go mogę odszukać . Wiem jak wygląda ale za chiny nie mogę go zlokalizować. Czy będzie ktoś w stanie wytłumaczyć to w jak najprostszy sposób ?
Dzięki za pomoc