1,6 SR AKL - obroty na biegu jałowym
: śr sty 29, 2014 21:10
Witam,
Czy spotkał się ktoś z Was z takim czymś, że gdy samochód jest nagrzany do 90 stopni na zegarze to w momencie gdy choćby wolno się porusza wskazówka pokazuje ok prawidłowo 850 obrotow, a gdy sie zatrzyma nie wciskając nic spada odrobine poniżej 800 i stoi... przy czym czuć lekkie drzenie silinika?
Co jest tego przyczyną?
Wtedy wystarczy bez dodawania gazu ruszyc delikatnie ze sprzegla ruszy wskazówka znow podniesie się na 850 obrotow i tak sobie na spokojnie na 1 biegu trzyma... zdarza sie ze spadnie ponizej 700 zadlawi sie, dwa razy szarpnie i znow jedzie sobie na 850 obrotach...
Czy spotkał się ktoś z Was z takim czymś, że gdy samochód jest nagrzany do 90 stopni na zegarze to w momencie gdy choćby wolno się porusza wskazówka pokazuje ok prawidłowo 850 obrotow, a gdy sie zatrzyma nie wciskając nic spada odrobine poniżej 800 i stoi... przy czym czuć lekkie drzenie silinika?
Co jest tego przyczyną?
Wtedy wystarczy bez dodawania gazu ruszyc delikatnie ze sprzegla ruszy wskazówka znow podniesie się na 850 obrotow i tak sobie na spokojnie na 1 biegu trzyma... zdarza sie ze spadnie ponizej 700 zadlawi sie, dwa razy szarpnie i znow jedzie sobie na 850 obrotach...