Strona 1 z 1

1.3 NZ Regulacja zapłonu?

: sob sty 11, 2014 01:10
autor: Komar_Boston
Pany, potrzebuję pomocy !

Przy wymianie króćca wody czy jak kto woli obudowy termostatu, ruszyłem, a dokładniej zdjąłem aparat zapłonowy. W efekcie Golf po wyjechaniu z kanału po przejechaniu kilkunastu metrów zdechł na jałowym, po czym miałem problem z jego odpaleniem. Gdy już ożył, jechał dalej, ale przy każdym prawie że hamowaniu gubi obroty, po czym dechnie. Rozumiem, że poprzez zdjęcie aparatu, przestawiłem zapłon i jest to kwestia jego ponownej regulacji? Jeśli tak, to moje pytanie brzmi czy jestem w stanie wyregulować zapłon bezinwazyjnie, tzn. bez kanału, na ulicy i bez ingerencji w kompa sterującego. Jeśli macie jakieś rady jak się do tego zabrać, będę wdzięczny. Jestem chwilowo w mega kiepskiej kondycji z sianem, nie mam ochoty oddawać tego "fachowcom", a ciągła walka z odpalaniem, trzymaniem obrotów i wysokim spalaniem już mega mnie irytuje.

Z góry dziękuje i sorry za kretyńskie pytania :)

Pozdrawiam

1.3 NZ Regulacja zapłonu?

: sob sty 11, 2014 18:15
autor: Paweł Marek
No ale powinieneś ustawić zapłon używając lampy stroboskopowej, to jest tania usługa, tylko znajdź gdzieś na forum lub w necie czy niema specjalnej procedury (pod nazwą wtrysku Digijet znajdziesz). Ustawia się - 6 stopni ale nie pamiętam czy nie trzeba zdjąć wtyczki czujnika trmperatury i przy jakich obrotach
Działanie bez lampy jest w ślepo, w końcu sie jakoś tam uda ale szkoda czasu.
Koszt jakieś 2 dychy - lampę też mozna pozyczyć za piwo od kogoś.