Silnik 2.0 ABA 115km 8v
: czw gru 05, 2013 20:08
Witam, jestem posiadaczem golfa MKII z 86 roku, los zmusił mnie do przeswapowania silnika, pod ręką był 2.0 aba z golfa MKIII usa, chciał bym się dowiedzieć czegoś o tym silniku, zdążyłem zauważyć że nie jest on naszym europejskim 2.0 z konstrukcji....
Gdybyście mogli wyrazić swoją opinie na temat tego silnika.
Mam też kilka pytan:
- w jaki sposób reguluje się w nim zapłon
- głowica jest kolizyjna czy bezkolizyjna
- czy wejscie obd jest potrzebne do takiego silnika/sterownika
- czy używając wejscia obd możemy w jakiś sposób podregulować ew. podkręcić ten silnik
- czy częsci typu rozrządy lub inne tego rodzaju rzeczy eksploatacyjne pasują z naszej europy
- na co powinienem zwrucić szczególną uwage abym miał pewność że wszystko jest z tym silnikiem w porządku
- czego ten silnik nie na widzi a do czego jest stworzony
Pytania jak na AMATORA przystało liczę na waszą pomoc chciał bym się zagłębić w to.
Dodam że po swapie silnik jest bardzo żywy i diabelsko zrywny i na prawdę szybko się rozpędza, jedyną rzeczą którą ja zrobiłem to dolot zimnego powietrza + cały układ dolotu powietrza z kwasówki i tłumik przelotowy co fakt o zwykłej srednicy ale na jednym srodkowym tłumiku mugena i końcowy ori gti.
Proszę o wasze pozytywnę opinie i krytyki ew. to co ja bym mógł poprawić.
Z góry dziękuje.
Gdybyście mogli wyrazić swoją opinie na temat tego silnika.
Mam też kilka pytan:
- w jaki sposób reguluje się w nim zapłon
- głowica jest kolizyjna czy bezkolizyjna
- czy wejscie obd jest potrzebne do takiego silnika/sterownika
- czy używając wejscia obd możemy w jakiś sposób podregulować ew. podkręcić ten silnik
- czy częsci typu rozrządy lub inne tego rodzaju rzeczy eksploatacyjne pasują z naszej europy
- na co powinienem zwrucić szczególną uwage abym miał pewność że wszystko jest z tym silnikiem w porządku
- czego ten silnik nie na widzi a do czego jest stworzony
Pytania jak na AMATORA przystało liczę na waszą pomoc chciał bym się zagłębić w to.
Dodam że po swapie silnik jest bardzo żywy i diabelsko zrywny i na prawdę szybko się rozpędza, jedyną rzeczą którą ja zrobiłem to dolot zimnego powietrza + cały układ dolotu powietrza z kwasówki i tłumik przelotowy co fakt o zwykłej srednicy ale na jednym srodkowym tłumiku mugena i końcowy ori gti.
Proszę o wasze pozytywnę opinie i krytyki ew. to co ja bym mógł poprawić.
Z góry dziękuje.