Strona 1 z 1

Pierburg 2e2 - ssanie

: pt lis 29, 2013 00:27
autor: Tomek3416
Witam.
Czy można w jakiś sposób przerobić ssanie tak, żeby na benzynie działało normalnie a na gazie było cały czas wyłączone? Ewentualnie wyłączyć je na stałe (mogę zaakceptować konieczność trzymania nogi na gazie przy całkiem zimnym silniku). Chodzi o to, żeby można było odpalić silnik na lpg w temperaturze ok. 0 stopni. Obecnie po nocy odpalam na benzynie i jadę ok. kilometra bo wcześniej nie chce jechać na gazie, a po przejechaniu ok. kilometra już tak. Po jedno-dwu godzinnym postoju odpalam na benzynie i od razu odcinam pompę, jadę aż wypali się z gaźnika i gaz. Ciepły silnik odpala na gazie nie ważne czy chwilę po zgaszeniu czy po pół godzinnym postoju.

Pierburg 2e2 - ssanie

: pt lis 29, 2013 20:45
autor: Paweł Marek
Musiałbyś zrobić tak żeby przepustnica rozruchowa wtedy kiedy nie chesz ssania stała w pionie, a kiedy chcesz ssania żeby działał normalnie czyli była przymknieta na zimnym.
Po pierwsze odradzam ci to bo reduktor oraz gaźnik odwdzięczą się mniejszą awaryjnością jeśli cześciej zadasz benzyny - chodzi o trwałość membran szczególnie zaworu wzbogacającego mieszankę i pompki przyśpieszającej.

A jeśli chcesz to wyborażam sobie to tak że montujesz do przepustnicy rozruchowej jakąś linkę jak do ssania w maluchu która pozwoli ci ją otworzyć , albo nowocześniej: jakiś elektromagnes który zrobi to samo.
Praktycznie nie robiłem, sam musiałbym kombinować
Z doświadczenia: można tak ustawić skład mieszanki żeby lepiej na LPG odpalał, drogą prób i błędów. Najeździłem jettą z tym gaźnikiem z 300 tys i co prawda nie odpalałem na LPG ale awaryjnie - udwało się bez większego kłopotu.