Strona 1 z 1

Rozrząd i co jeszcze?

: czw paź 31, 2013 21:45
autor: seba0210
Witam, mam problem i mam nadzieje że trochę mi podpowiecie wracając dzisiaj autem ze szpitala do domu jakieś 100 km drogi zaczęło się dziać jakieś zgrzyty pod silnikiem myślałem ze to przegub może ale po chwili patrze auto zgaszono próbuje raz go odpalić nic drugi nic no to szybko pod maskę a patrze spadło całe koło pasowe z wału korbowego o ile dobrze kojarzę, co mogło narobić w silniku jakie szkody, wiem że rozrząd już cały do wymiany a na starym wyszło 59k km przejechane czy głowica też mogła zostać uszkodzona? dodam że silnik w moim aucie to 1.8 rok 92

Rozrząd i co jeszcze?

: pt lis 01, 2013 01:45
autor: kamikadzol15
Zależy od tego jaki masz silnik, jeśli AAM to głowica powinna przeżyć bo ponoć jest bezkolizyjny. Tak czy siak zerwany pasek najczęściej oznacza spotkanie się tłoków z zaworami co kończy się pokrzywieniem zaworów a czasem pęknięciem tłoka.

Rozrząd i co jeszcze?

: pt lis 01, 2013 17:16
autor: Karmel
1.8 ale ile zaworów? 8v bezkolizyjne 16v kolizyjne.

Re: Rozrząd i co jeszcze?

: sob lis 02, 2013 12:53
autor: seba0210
8v, dzisiaj mechanik zabrał do remontu

Rozrząd i co jeszcze?

: wt lis 05, 2013 22:26
autor: kriss83
AAM 1.8 jest kolizyjny

Rozrząd i co jeszcze?

: wt lis 05, 2013 22:35
autor: andrzej85.g
a jest silnik vw-a ktory nie jest kolizyjny?1.8 aam jest kolizyjny czyli tak samo jak abs adz rp a przy okazji 1.3 mh nz i wiele innych.takze dziwi mnie pisanie ze 8v bezkolizyjne a 16v kolizyjne.z tego co pamietam to w oplu jest podzielnosc 8v lub 16v jesli chodzi o kolizje oczywiscie

Rozrząd i co jeszcze?

: śr lis 06, 2013 07:58
autor: seba0210
Auto odebrane, na szczeście głowica i zawory całe. tylko rozrzad był cały do zrobienia i to sie stało podczas jazdy