Szarpanie oraz falujące obroty

Tutaj piszemy o problemach dotyczących silników benzynowych

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
lisek1610
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 92
Rejestracja: pn wrz 03, 2012 17:35
Lokalizacja: Kołobrzeg

Szarpanie oraz falujące obroty

Post autor: lisek1610 » ndz paź 06, 2013 22:22

Jak w temacie gdy jadę golfikiem na obrotach do 2 tysięcy szarpie nim gdy przekroczy 2 jest dobrze dzieję sie tak na benzyni jak i gazie. Obroty także falują czasami tak jak jest zimny to zgaśnie pozniej sie uspokaja ale rownej pracy nie ma ;/ silniczek krokowy został wymieniony i nic moze troche poprawy co to moze byc?? oczywiście jak jets zapalony i prawie gaśnie światła tez przygasaja



Awatar użytkownika
homer21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1011
Rejestracja: wt lis 15, 2011 13:25
Lokalizacja: Pniówek

Szarpanie oraz falujące obroty

Post autor: homer21 » wt paź 08, 2013 13:41

to z światlami to normalne ale świece sprawdzałeś ? palec, kopułkę , przewody obstawiał bym to , napisz jaki masz silnik


Mój Mk2 1.8 T :D http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
lisek1610
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 92
Rejestracja: pn wrz 03, 2012 17:35
Lokalizacja: Kołobrzeg

Szarpanie oraz falujące obroty

Post autor: lisek1610 » śr paź 09, 2013 21:52

silnik to 1.8 benzyna z gazem na mono wtrysku.



Awatar użytkownika
homer21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1011
Rejestracja: wt lis 15, 2011 13:25
Lokalizacja: Pniówek

Szarpanie oraz falujące obroty

Post autor: homer21 » czw paź 10, 2013 09:09

obstawiał bym czujnik położenia przepustnicy bądz czujnuk wolnych obrotów ale tak szczerze to poradził bym ci zakup używki wyjdzie taniej niż wymiana części z niego a na allegro mona za 80zł cały mono dorwać możesz jeszcze zobaczyć wszystkie wtyczki co idą do mono czy kable nie sa poprzerywane itd


Mój Mk2 1.8 T :D http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
lisek1610
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 92
Rejestracja: pn wrz 03, 2012 17:35
Lokalizacja: Kołobrzeg

Szarpanie oraz falujące obroty

Post autor: lisek1610 » sob paź 12, 2013 18:14

aha no rozumiem zobacze to dzięki homer21,



Awatar użytkownika
lisek1610
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 92
Rejestracja: pn wrz 03, 2012 17:35
Lokalizacja: Kołobrzeg

Szarpanie oraz falujące obroty

Post autor: lisek1610 » pt lis 15, 2013 19:43

Przewody,kopułka palec wymienione zadnych zmian ;/// TEraz samochód nie chce praktycznie chodzic na benzynie odpale go gdy dam gazu to tak chodzi zadławiony jak na 3 gary i sie dławi mimo trzymania gazu a na lpg działa jeszcze jakos nomalnie slychac ze na wszytskie gary ale strasznie niskie obroty na odpalonym silniku okolo 500 ;/ znajomy mowil ze to moze byc uszczelka pod glowica sprawzilismy to jak sie odkreci korek w zbiorniczku to tam raz na jakis czas pojdzie banka na rozgrzanym silniku co to moze byc?? przypominam ze szarpie nim !!! Pomocy



Awatar użytkownika
homer21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1011
Rejestracja: wt lis 15, 2011 13:25
Lokalizacja: Pniówek

Szarpanie oraz falujące obroty

Post autor: homer21 » ndz lis 17, 2013 10:41

ubywa Ci płynu ? możliwe jest z tą uszczelką ale po płynie nie sprawdzisz jeżeli uszczelke przedmuchało pomiędzy cylindrami to praca jdnego zaburza pracę drugiego i może sie tak dziać jak piszesz najlepiej jak sprawdzisz kompresje w silniku pozdr.


Mój Mk2 1.8 T :D http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
lisek1610
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 92
Rejestracja: pn wrz 03, 2012 17:35
Lokalizacja: Kołobrzeg

Szarpanie oraz falujące obroty

Post autor: lisek1610 » ndz lis 17, 2013 15:56

homer21, Płynu ubywa ale te ztroche jest na chlodnicy jak sie stoi nie widac zeby kapało ale na chlodnica jets troszke mokra



Awatar użytkownika
homer21
Forum Master
Forum Master
Posty: 1011
Rejestracja: wt lis 15, 2011 13:25
Lokalizacja: Pniówek

Szarpanie oraz falujące obroty

Post autor: homer21 » ndz lis 17, 2013 17:24

ja bym sprawdził kompresje i bedzie wiadomo


Mój Mk2 1.8 T :D http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=514787" onclick="window.open(this.href);return false;

mka 3
Użytkownik
Użytkownik
Posty: 395
Rejestracja: sob gru 08, 2012 15:56
Lokalizacja: żywiec

Szarpanie oraz falujące obroty

Post autor: mka 3 » ndz lis 17, 2013 23:29

lisek1610, czujnik temp wody zmien. czuc spalinami w zbiorniczku? olej po zmieszniu sie z plynem robi sie jak kawa z mlekiem.



Awatar użytkownika
kappi
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 733
Rejestracja: sob lis 13, 2010 15:10

Szarpanie oraz falujące obroty

Post autor: kappi » pn lis 18, 2013 00:05

ja bym zaczął od sprawdzenia tak jak kolega wyżej napisał czujnika temp. cieczy chłodzącej.. czy dobre wartości wysyła.. jesli nie to to zobacz jak wygląda rozrząd, być może przeskoczył.. u mnie kiedyś szarpał powyżej 3 tys i nie szlo jezdzic.. duzo rzeczy posprawdzalem, a okazał się przestawiony rozrząd..
jak jest z mocą przy szarpaniu i przy "nie szarpaniu" ?


Obrazek
Golf mk2 USA 1.8T 20V AUM--> http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=420945" onclick="window.open(this.href);return false;

Awatar użytkownika
lisek1610
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 92
Rejestracja: pn wrz 03, 2012 17:35
Lokalizacja: Kołobrzeg

Szarpanie oraz falujące obroty

Post autor: lisek1610 » pn lis 18, 2013 00:33

Jutro zobacze mniej wiecej co w tym zbiorniczku sie dzieje a podłaczenie pod kompa cos wykaze w tej sprawie?? tylko,ze mam wejscie pod OBD1



Awatar użytkownika
Paweł Marek
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 26259
Rejestracja: czw lis 18, 2004 22:29
Lokalizacja: Biertowice, Małopolska

Szarpanie oraz falujące obroty

Post autor: Paweł Marek » pn lis 18, 2013 00:42

lisek1610, sprawdź ustawienie rozrządu, aparatu zapłonowego, wyprzedzenia zapłonu, podstawę wtrysku i kompresję. Całą elektronikę co wyżej koledzy piszą na razie pomiń oprócz układu zapłonowego bo ona praktycznie nic niema do pracy na LPG , o ile jesteś pewien że objawy na obu paliwach są takie same


Kto o coś spytał i uzyskał poradę niech czuje się zobowiązany napisać o rezultatach -pomogło, nie pomogło, jakie było właściwe rozwiązanie problemu.

paczopaczesniak
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 8
Rejestracja: ndz sie 23, 2009 13:20
Lokalizacja: Bieszczady
Kontakt:

Szarpanie oraz falujące obroty

Post autor: paczopaczesniak » pn lis 18, 2013 17:06

Czujnik przepływomierza i adapacja przepustnicy :) miałem podobny problem


z silnika VW nie wycieka olej, one tak zaznaczaja swój teren :D

ODPOWIEDZ

Wróć do „Benzyna”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 42 gości