Strona 1 z 1

PROBLEM ale z czym?? EGR, przepustnica,MAP?

: ndz wrz 15, 2013 23:49
autor: bodekmo
silnik 1,4 16 V AUA
wiec tak...wywalało blędy:
17559 Długoterminowa adaptacja składu mieszanki 1, bank 1- mieszanka uboga (below lean limit)
16785 Zawór EGR - wykryty mały przepływ
17961 Czujnik MAP, BARO - zła wartość > słaby przepływ dolotu, wydechu, zawór EVAP, przewody - sporadycznie
myślę wyczyszcze zawór EGR
wyczyściłem i przy okazji przepustnicę...przepustnica zadaptowałem
problem:
po odpaleniu chwilę chodzi normalnie...za chwilę wyskakuje check epc ...pojawia się falowanie obrotow...dziwne dwięki, jakby stuki w wydechu...błędy vag:
17961 Czujnik MAP, BARO - zła wartość > słaby przepływ dolotu, wydechu, zawór EVAP, przewody ale już na stałe
17912 System dolotu - nieszczelność
ale wypiełem wtyczkę z EGR i zrobiłem ponowną adaptację przepustnicy...silnik pracuje OK sa tylko kody będów z EGR ale przy odłączonej wtyczce to chyba normalne:
17848 Zawór recyrkulacji spalin EGR > otwarty obwód
17851 Czujnik pozycji zaworu recyrkulacji spalin EGR - niski sygnał
inne błedy się nie pokazują...gdzie tkwi problem?...pomoże ktoś

PROBLEM!!!

: ndz wrz 15, 2013 23:54
autor: krzychu155
jeśli masz od kogo to podmień EGR od kogoś kto błędów nie ma i jak będzie hulać to masz winowajce. I zmień tytuł tego tematu bo nie dość że prefiksu nie ma to jeszcze tytuł z dupy... Zawsze jest problem jak ktoś zakłada temat, rzuć jakimś hasłem żeby było wiadomo o co chodzi

PROBLEM!!!

: ndz wrz 15, 2013 23:57
autor: bodekmo
hymm...a myślisz, że tak gdzieś znajdę kogoś ze sprawnym EGR?...co do perfiksu dałem jako inny bo silnik w lupo

PROBLEM ale z czym?? EGR, przepustnica,MAP?

: pn wrz 16, 2013 00:15
autor: krzychu155
Jeśli koszt nieduży to możesz zaryzykować i wymienić skoro wszystko wskazuje na to że to właśnie EGR wariuje a silnik z wypiętą wtyczką chodzi

PROBLEM ale z czym?? EGR, przepustnica,MAP?

: wt wrz 17, 2013 14:36
autor: marcin7x5
Zacznij może od wyczyszczenia EGR i jego adaptacji. Czasami tez problemem może być zaworek na pochłaniaczu par paliwa a dokładnie nieszczelnośc tego zaworka.