Strona 1 z 1

Dymi , kopci , irytuje

: sob wrz 14, 2013 21:42
autor: Sokołowianin
Panowie... nie mam już sił na tego VW naprawdę chyba trafiłem pechowy egzemplarz , pod 13tką kupiony , 13stego się rozleciał silnik w numerach rejestracyjnych też 13..

a teraz całkiem serio.
Wyremontowany cały silnik
sonda lambda nowa bosh
silniczek krokowy
kable świece aparat itp.

Dziś sobie stoję na parkingu kulturalnie przy bankomacie a , że było ciemno , temperatura 90. odwracam się a golf się pali... no z rury wali na biało dość mocno... czuć zapach nieprzepalonej benzyny (kompresja prawidłowa) nowe pierscienie mają 1500 km.
Po wejściu do auta , ruszam a auto mi prawie zgasło , tak jak by go zalało przydusiło się.
Chciałem to sprawdzić więc postałem na stacji chwile na wolnych obrotach i dałem mu troszeczkę gazu raptownie nie dość , że od razu nie zareagował to po puszczeniu gazu przez dosłownie 3-5 sekund chodził bardzo nisko i się ustabilizował tak się dzieje tylko przy staniu na wolnych obrotach dłużej. Ewidentnie go zalewa.
Olej dziś wymieniony na max life i już czuć pod korkiem zapach benzynki. Mechanik coś kręci , ja głupi nie jestem ewidentnie czuję polot PB pod korkiem. Płynu nie ubywa , nie pręży przewodów nie bierze oleju oleju też nie przybywa. i teraz mam do was pytanie , chcę metodą prób i błędów :
Czy rozsądnym będzie najpierw przerzucić wtrysk ?? podmienić to silnik 1.6 ABU prosta konstrukcja wtrysk sam sobie przerzucę . ale czy warto czy to coś ma do tego ?
Ewentualnie sterownik silnika podmienić ? koszt żadnen używka kosztuje tyle co 0,7

Dymi , kopci , irytuje

: ndz wrz 15, 2013 11:11
autor: mka 3
Sokołowianin, a masz instalace gazowa? probowałes zresetowac kompuer? diagnozowales czy nz kompie nie ma jakis błedow?

Dymi , kopci , irytuje

: ndz wrz 15, 2013 12:42
autor: Sokołowianin
nie mam gazu , czysta benzyna.
Jutro pojadę na komputer. Ale raczej nic nie pokaże jak ostatnio.

Dymi , kopci , irytuje

: ndz wrz 15, 2013 16:23
autor: ozzy1979
Sokołowianin pisze:czuć zapach nieprzepalonej benzyny
Sokołowianin pisze:nie dość , że od razu nie zareagował to po puszczeniu gazu przez dosłownie 3-5 sekund chodził bardzo nisko i się ustabilizował tak się dzieje tylko przy staniu na wolnych obrotach dłużej. Ewidentnie go zalewa.
Dokładnie, wtrysk/wtryski leją jak do wiadra.
Sokołowianin pisze:Mechanik coś kręci , ja głupi nie jestem ewidentnie czuję polot PB pod korkiem
Zmień mechanika bo to partacz, a jesli to po jego "naprawach" to domagaj się albo zwrotu kasy albo przywrócenia auta do stanu przed "naprawą"
Sokołowianin pisze:chcę metodą prób i błędów
Nie warto - strata czasu, nerwów i kasy. Lepiej wyjasnić sytuację z mechaniczyna i jechać do dobrego diagnosty. Jesli masz do Wrocławia rozsądną odległość, to moge polecic znakomity warsztat.

Dymi , kopci , irytuje

: ndz wrz 15, 2013 21:39
autor: Sokołowianin
Mazowieckie , czyli zalewa wtrysk , czyli wystarczy go wymienić ?
Ale zalewanie wtrysku powodowało by właśnie te kopcenie ?

co powoduje , że wtrysk zalewa?co jest do sprawdzenia? na starym wtrysku pamiętam przed remontem silnika też kopcił.
ciśnienie paliwa?
co można sprawdzić , co składa się na to , że wtrysk zalewa

Dymi , kopci , irytuje

: czw wrz 19, 2013 20:20
autor: Sokołowianin
Sprawdziłemciśnienie paliwa , prawidłowe , wtrysk przełozyłem niby coś pomogło , ale teraz jak jechałem od elektryka to znowu coś go przycinało bo czasami nie chciał iść, szczególnie przy niższych obrotach

Dymi , kopci , irytuje

: czw wrz 19, 2013 22:09
autor: Paweł Marek
co jeszcze może powodować zalewanie oprócz samego uszkodzonego wtrysku? Np zepsuty czujnik temperatury, jeśli pojedziesz na komputer nie szukaj błędów tylko zobacz jaką temperaturę pokazuje albo sprawdź go omomierzem - opisy są na forum. Albo dziura w wydechu gdzieś między silnikiem a sondą.

Dymi , kopci , irytuje

: czw wrz 19, 2013 23:26
autor: Sokołowianin
Ten samochód kopci na biało czuć nieprzepalone Pb. widać to wieczorami jak się np na wstecznym jedzie widać po lusterkach.
Ale czy czujnik temp może mieć coś z tym wspólnego ? owszem dodam, że auto mi się nie dogrzewa tzn jeżdżąc mam max 70 stopni na wskaźniku. wentylator się uruchamia na postojach.