Temperatura 90*C

Tutaj piszemy o problemach dotyczących silników benzynowych

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

mk4_beRRo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: czw lip 25, 2013 21:59

Temperatura 90*C

Post autor: mk4_beRRo » pt sie 23, 2013 22:29

Witam, dzis mialem nie co dziwną sytuację otóż gdy wróciłem po przejażdżce, miałem na liczniku tem. 90* i ani więcej czyli norma. Gdy dojechałem do domu, przy zgaszeniu silnika został uruchomiony wentylator. Dodam, że troszkę jeździłem na dużych obrotach (nocna jazda po mieście).


Obrazek

andrzej85.g
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: wt lut 19, 2013 00:04
Lokalizacja: ZKO XXXX

Temperatura 90*C

Post autor: andrzej85.g » pt sie 23, 2013 22:35

w czasie jazdy powietrze chlodzilo plyn w chlodnicy a jak zatrzymales auto i zgasiles to przestal krazyc plyn .temperatura troszke wzrosla i zaloczylo wiatrak chlodnicy



mk4_beRRo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: czw lip 25, 2013 21:59

Temperatura 90*C

Post autor: mk4_beRRo » pt sie 23, 2013 22:39

lecz po przekręceniu stacyjki nie wzrosła tem. była calyu czas norma 90C, być może kontrolka zawodzi?


Obrazek

andrzej85.g
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: wt lut 19, 2013 00:04
Lokalizacja: ZKO XXXX

Temperatura 90*C

Post autor: andrzej85.g » pt sie 23, 2013 22:46

nie wiem jak jest u ciebie ale u ojca w mk4 tdi wskaznik idzie minimajnie za 90 i zalacza sie wiatrak.jest to bardzo maly wychyl wskazki.jak zalacza sie wiatrak i dziala wskaznik to nie szukal bym dziury z calym :bigok:



mk4_beRRo
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 11
Rejestracja: czw lip 25, 2013 21:59

Temperatura 90*C

Post autor: mk4_beRRo » pt sie 23, 2013 22:49

No własnie wydaje mi sie ze troche byl wychylony, mozliwe ze tu i tak samo jest. Dzięki za odp. myślalem ze coś nie jest tak, jeszcze jutro zobacze ilosc płynu.


Obrazek

andrzej85.g
Mały gagatek
Mały gagatek
Posty: 60
Rejestracja: wt lut 19, 2013 00:04
Lokalizacja: ZKO XXXX

Temperatura 90*C

Post autor: andrzej85.g » pt sie 23, 2013 22:52

nie ma problemu.po to jest forum :bigok: pozdrawiam



Awatar użytkownika
czarekcw
kierownik kibla
kierownik kibla
Posty: 2111
Rejestracja: ndz lip 17, 2011 21:28
Lokalizacja: Mrągowo / Emsburen DE

Temperatura 90*C

Post autor: czarekcw » pt sie 30, 2013 09:56

Tak naprawdę wskaźnik poziomu cieczy przekłamuje (o ile to nie powiem). Niby masz te 90 stopni ale naprawdę temperatura się waha w pewnym przedziale.


Mój MK4 AKL "BASIS" http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=89&t=413429" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

Awatar użytkownika
MaciekV5
...
...
Posty: 1152
Rejestracja: czw sie 30, 2012 08:20
Lokalizacja: GB
Auto: bmw
Silnik: CUNA
Kontakt:

Temperatura 90*C

Post autor: MaciekV5 » pt sie 30, 2013 10:05

Licznik zawsze pokazuje 90st. C przy rozgrzanym silniku, jeśli wszystko jest ok z układem, jak podłączysz auto pod VAGa to zobaczysz, że rzeczywisty odczyt z czujnika płynu jest np. 105 st C a Ty na blacie masz dalej 90st. C. Tak po prostu jest. Można sobie to zmienić, żeby pokazywało rzeczywistą temepraturę.



Awatar użytkownika
alex_7692
Gadatliwa bestia
Gadatliwa bestia
Posty: 748
Rejestracja: sob sty 14, 2012 16:09
Lokalizacja: Grudziądz/ Toruń

Temperatura 90*C

Post autor: alex_7692 » sob sie 31, 2013 19:23

można wpuścić w zbiorniczek termometr z takim kabelkiem i czujnikiem żeby zmierzyć, wiadomo że licznik trochę przekłamuje. Nie martwiłbym się o nic, skoro włącza sie wentylator to wszystko jest w porzadku :-)


Moje MKII http://forum.vwgolf.pl/viewtopic.php?f=87&t=452768" onclick="window.open(this.href);return false;
Obrazek

ODPOWIEDZ

Wróć do „Benzyna”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 3 gości