Zaślepienie N75 w AGU - Wyższa moc

Tutaj piszemy o problemach dotyczących silników benzynowych

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

Awatar użytkownika
Brzozka
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: śr maja 22, 2013 19:03

Zaślepienie N75 w AGU - Wyższa moc

Post autor: Brzozka » czw sie 08, 2013 13:13

Witam zaślepiłem ostatnio przewód który daje ciśnienie do zaworu N75 co odczuwalnie zwiększyło moc auta wcześniej kiedy jechałem na 1 biegu i dałem do spodu to nawet guma nie zapiszczała a teraz po zatkaniu tego przewodu metalowa kulka gumy śmieją się aż milo. Mam teraz wątpliwości czy w aucie może się coś uszkodzić?? i wg zastanawia mnie to dlaczego teraz auto odżyło czy ten zawór był zepsuty ?? wymieniłem go na inny używany ale podobno sprawny i dalej chodził tak samo dopiero po zatkaniu przewodu było lepiej. Teraz jest taki objaw ze szarpnie po puszczeniu gazu w trakcie jazdy bardziej niż przed zatkaniem rurki. Dodam jeszcze ze mam zepsuty zawór DV bo jest ten efekt "źrebaka" po puszczeniu gazu. Wiecie może dlaczego stal się mocniejszy i czy coś teraz może się zepsuć ???



Awatar użytkownika
italiano_83
V.I.P.
V.I.P.
Posty: 11896
Rejestracja: śr gru 03, 2008 21:21
Lokalizacja: NL/Zeeland
Auto: Alfa Romeo Giulietta 1.4 MA Turbobenzina
Silnik: 1.4T

Zaślepienie N75 w AGU - Wyższa moc

Post autor: italiano_83 » czw sie 08, 2013 20:52

Rozye...sz turbo jak nie przywrócisz sterowania n75 :bajer: Szukaj usterki i ją zlikwiduj, a nie odcinasz sterowanie wg .. przecież to auto teraz na przeładowaniu jeździ, bo nic nie steruje jego wartością .


Było MK4 1.9 TDI ALH Generation 151PS 309Nm Techno blue metalic Obrazek

Alfa Romeo Giulietta 1.4 MultiAir Turbo Benzina 170PS 250Nm

Ducati Monster 696+


Obrazek

Awatar użytkownika
grg474
_
_
Posty: 5936
Rejestracja: ndz lut 27, 2011 10:56
Lokalizacja: Skarżysko

Zaślepienie N75 w AGU - Wyższa moc

Post autor: grg474 » pt sie 09, 2013 08:52

Brzozka pisze:Wiecie może dlaczego stal się mocniejszy
po 1 czy przed tą twoją przeróbką były jakies błędy. Bo ryzykowanie zadziałałeś..... a to ryzyko może cię kosztować wkrótce


Masz pytanie pisz ale nie rób ping-ponga - treściwie pytaj o całość co chcesz się dowiedzieć
regulamin działu technicznego
były mk2 GTD, mk3 1Y, mk4 AKQ, mk4 AXR :(, A3 8P jest EOS , New Beetle cabrio - oznaczone Käfer, Audi A5

Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Zaślepienie N75 w AGU - Wyższa moc

Post autor: PinkFloyd » pt sie 09, 2013 12:44

W dieslu nadmiar powietrza do paliwa zmniejsza zadymienie i temp. Spalin i jest pożądany do pewnej granicy którego wzrost bez podniesiena dawki paliwa nic juz nie daje a w benzynie nadmiar powietrza podnosi temp. Spalin i moze byc zabójcze bez podniesienia dawki paliwa bo moga popłynąć tloki. W benzynie stosunek dawki paliwa do ciśnienia doladowania musi byc niższy w tym chipowanie benzyny bez szkody dla silnika to juz wyższa sztuka



Awatar użytkownika
Brzozka
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: śr maja 22, 2013 19:03

Zaślepienie N75 w AGU - Wyższa moc

Post autor: Brzozka » sob sie 10, 2013 14:00

Nie było żadnych błędów przed ta przeróbką. Przedtem auto było słabe za słabe jak na 150km przynajmniej tak mi się wydaje. Jest problem z tym ze po puszczeniu gazu szarpnie autem za każdym razem na każdym biegu jest tez szarpanie od 1500 do 2000obr, nie mam pomysłów już co jest nie tak wiem ze zawór upustowy mam do wymiany a ten n75 nawet nie wiem jak sprawdzić. Szukałem podobnych przypadków na necie ale nic konkretnego się nie dowiedziałem. A u mnie w okolicy mało kto ma pojecie o tych silnikach wiec tez nikt nie pomógł. Może tu ktoś mi podpowie co mam zrobić żeby to naprawić.



Awatar użytkownika
PinkFloyd
Lord GTI
Lord GTI
Posty: 3551
Rejestracja: wt paź 17, 2006 08:53
Lokalizacja: USA

Zaślepienie N75 w AGU - Wyższa moc

Post autor: PinkFloyd » sob sie 10, 2013 16:55

Zrob logi na zalozonym n75 i będzie wszystko jasne



Awatar użytkownika
Brzozka
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: śr maja 22, 2013 19:03

Zaślepienie N75 w AGU - Wyższa moc

Post autor: Brzozka » ndz sie 11, 2013 22:13

Na jakich kanałach robić te logi żeby sprawdzić n75? bo mam możliwość zrobienia.



Awatar użytkownika
jarek323
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 16
Rejestracja: ndz sie 19, 2012 12:44
Lokalizacja: Mroków / Warszawa

Zaślepienie N75 w AGU - Wyższa moc

Post autor: jarek323 » pn sie 12, 2013 02:09

trzy grupy:

002,007

001,013

002,025


Obrazek

Awatar użytkownika
Brzozka
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 17
Rejestracja: śr maja 22, 2013 19:03

Zaślepienie N75 w AGU - Wyższa moc

Post autor: Brzozka » pn sie 12, 2013 21:23

Sprawdzałem dzisiaj N75 ale tylko przez podanie mu napięcia 12v z aku i było takie tykniecie. Czy to oznacza ze jest sprawny ? sprawdziłem tez napięcie na kablu od zaworka i na włączonym zapłonie jest coś ponad 5V wyczytałem ze w dieslowskich n75 takie ma być napięcie i wzrasta do 12v kiedy ECU stwierdza ze jest za wysokie cisnienie tylko nie wiem czy to samo tyczy się 1.8t wie ktoś czy to już oznaka ze jest sprawny i jakie tam maja być napięcia???



ODPOWIEDZ

Wróć do „Benzyna”

Kto jest online

Użytkownicy przeglądający to forum: Obecnie na forum nie ma żadnego zarejestrowanego użytkownika i 44 gości