Strona 1 z 1

problem z podciśnieniem silnik 1.8

: czw lip 25, 2013 18:11
autor: jarekmce
Witam wszystkich !
Szukałem po innych tematach lecz nie znalazłem konkretnej odpowiedzi na mój problem. Byłem szczęśliwym posiadaczem silnika 1.8 75km z oznaczeniem AAM po mimo tego ze bardzo lubił sobie pobrać oleju. Postanowiłem go zmienić i wsadziłem 1.8 88km o oznaczeniu RP po czym pojawił się dość duży problem z wolnymi obrotami (szarpie i nie równo pracuje). Prawdopodobnie wina leży złego podłączenia podciśnienia. Czy mógłby ktoś mi opisać jak dokładnie ma być to zrobione w dobrym porządku ?
Pozdrawiam!

problem z podciśnieniem silnik 1.8

: czw lip 25, 2013 20:49
autor: andrzej85.g
moge ci opisac 1.8 abs 90km.z podstawy wtrysku wychodzi wezyk ktory prowadzi do kopuly nad wtryskiem. obok niego z kopuly wychodzi drugi ktory idzie do filtra powietrza. z podstawy wtrysku wychodzi troche grubszy i prowadzi do filtra weglowego ktory znajduje przy prawej lampie.sprawdz jeszcze weza podcisnienia serwa.jak bedzie nie szczelny to tez bedzie kulal a przy okazji sprawdz jeszcze czy nie dostaje lewego powietrza

problem z podciśnieniem silnik 1.8

: czw lip 25, 2013 21:24
autor: jarekmce
Dzięki wielkie ! mam jeszcze taki mankament który tyczy się spadaniem obrotów podczas skręcania, wydaje się normalne obciążenie przez wspomaganie ale aż mi gaśnie.
Myślałem nad przyspieszeniem zapłonu ale nie wiem czy to jest dobry pomysł.

problem z podciśnieniem silnik 1.8

: czw lip 25, 2013 21:42
autor: andrzej85.g
mozesz sprobowac ale nie za duzo bo beda zawory graly.jak mu minimalnie przyspieszysz to bedzie mial wyzsze obroty.sprawdz jeszcze stan kopulki bo moze jest nadpalona i ma slaba iskre.jak chodzi to chodzi ale pod obciazem slabnie

problem z podciśnieniem silnik 1.8

: czw lip 25, 2013 21:56
autor: jarekmce
dzieki jeszcze raz jutro wszystko przetestuje i opowiem co i jak :)

problem z podciśnieniem silnik 1.8

: pt lip 26, 2013 16:13
autor: jarekmce
Po dobrym podłączeniu wszystkiego wyszło ze na pierwszym tłoku z prawej strony nie ma ciśnienia, myślę że głowica do uszczelnienia, wymiana zaworów i pierścieni. Po tej operacji będzie miał równą prace :)

problem z podciśnieniem silnik 1.8

: pt lip 26, 2013 16:41
autor: andrzej85.g
tloki zawsze liczy sie od rozrzadu czyli nie masz cisnienia na czwartym.czyli tak czy tak to musisz robic remont ale wydaje mi sie ze tylko glowica jest winna bo moglo wypalic zawor.jesli reszta cisnienia jest ok to raczej nie pierscienie bo one zuzywaja sie rownomiernie i bral by olej jak twoj 1.8 aam :bigok:

problem z podciśnieniem silnik 1.8

: pt lip 26, 2013 20:43
autor: jarekmce
dzieki jeszcze raz :) mam sporo roboty przed soba :)