witam
Polecam stronę -
http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_222.pdf" onclick="window.open(this.href);return false; - gdzie bardzo dokładnie jest opisany i zilustrowany układ chłodzenia
silnika APF . Faktycznie jest dośc rozbudowany i posiada tkzw grzałkę sterowaną bezpośrenio przez kompa,ale dzięki temu rozwiązaniu silnik
szybciej się nagrzewa a układ chłodzenia jest monitorowany przez kompa i dobieranana optymalna temperatura przy okreslonym obciążeniu.
Istotne jest miejsce przecieku ponieważ termostat wkręcany jest do całego modułu dwoma śrubami.
Wymieniałem termostat i odnośnie uszczelki moge z własnego doświadczenia napisać że sprawia ona wrazenie zintegrowanej z termostatem ,wiec
wydaje mi się że osobno raczej nie do dostania .Odnośnie termostatu [jeśli nie bedzie innego wyjścia ]to tylko oryginał firmy BEHR
np .tutaj -
http://motoplatforma.com/index.php?d=produkt&id=2751" onclick="window.open(this.href);return false; -- który gwarantuje bezproblemową eksploatację
pozdrawiam