Co robić gdy pęknie głowica między zaworami
: pn maja 13, 2013 18:24
Witam wszystkich chodzi mi o silnik benzynowy. Po zdjęciu głowicy zauważyłem od dołu taką ryskę pęknięcia między zaworami. Czy to prawda że ta głowica to już złom?
Auto mi się grzało i wyszło na to że sprężanie jest zaniżone na trzecim cylindrze z 5 obecnych Myślałem że tylko uszczelka do wymiany.
Rysy Pęknięcia między zaworami nie ma tylko na 3 i 4 wgłębieniu głowicy, do którego dochodzi tłok.
Sprawdzenie samej szczelności to 100zł, więc robić tego się chyba nie opłaca?! Czy można założyć taką z tymi pęknięciami i będzie to jeździć z normalną kompresją osiągami i mocą?
Czy lepiej kupić pewną - sprawną?
Auto mi się grzało i wyszło na to że sprężanie jest zaniżone na trzecim cylindrze z 5 obecnych Myślałem że tylko uszczelka do wymiany.
Rysy Pęknięcia między zaworami nie ma tylko na 3 i 4 wgłębieniu głowicy, do którego dochodzi tłok.
Sprawdzenie samej szczelności to 100zł, więc robić tego się chyba nie opłaca?! Czy można założyć taką z tymi pęknięciami i będzie to jeździć z normalną kompresją osiągami i mocą?
Czy lepiej kupić pewną - sprawną?