Strona 1 z 1
					
				Przeplywka 1.8 ustawienie naciagu sprzezynki
				: pn lut 11, 2013 13:40
				autor: spiderekkk
				Witam. na temat przeplywek jest tego troche ale nie widziałem jak ma być ta sprezyna ustawiona? moze jakies fotki albo cos... bo wiem ze bylo ruszane tam. jak mozna to sprawdzic czy cos
			 
			
					
				Przeplywka 1.8 ustawienie naciagu sprzezynki
				: wt lut 12, 2013 16:09
				autor: spiderekkk
				jakies propozycje lub pomysly ktos ma?
			 
			
					
				Przeplywka 1.8 ustawienie naciagu sprzezynki
				: wt lut 12, 2013 23:26
				autor: Paweł Marek
				spiderekkk, naciąg  jest ustawiony fabrycznie i nie wolno tego tykać, nie ma żadnych metod "domowych" dla regulacji tego. Nie widzę innej możliwości tylko zdobyć 100 procent sprawny przepływomierz, przykładać do klapki określoną siłę czymś w rodzaju wagi sprężynowej i przy danej sile ustawić kąt uchylenia klapki taki sam jak stwierdzisz w sprawnym. Do regulacji składu mieszanki jest śruba w rogu przepływki od góry i nią się reguluje używając analizatora spalin, sprężyny nie tykaj nawet bo rok potrwa zanim ustalisz dobrą pozycję droga prób i błędów.
			 
			
					
				Re: Przeplywka 1.8 ustawienie naciagu sprzezynki
				: wt lut 12, 2013 23:35
				autor: spiderekkk
				Paweł Marek pisze:spiderekkk, naciąg  jest ustawiony fabrycznie i nie wolno tego tykać, nie ma żadnych metod "domowych" dla regulacji tego. Nie widzę innej możliwości tylko zdobyć 100 procent sprawny przepływomierz, przykładać do klapki określoną siłę czymś w rodzaju wagi sprężynowej i przy danej sile ustawić kąt uchylenia klapki taki sam jak stwierdzisz w sprawnym. Do regulacji składu mieszanki jest śruba w rogu przepływki od góry i nią się reguluje używając analizatora spalin, sprężyny nie tykaj nawet bo rok potrwa zanim ustalisz dobrą pozycję droga prób i błędów.
Tylko problem w tym ze  takie w spadku dostalem i wiem ze byla tykana... narazie jezdzi ale cholera wie ile to pali tak naprawde
 
			
					
				Przeplywka 1.8 ustawienie naciagu sprzezynki
				: śr lut 13, 2013 09:35
				autor: ozzy1979
				spiderekkk pisze:narazie jezdzi ale cholera wie ile to pali tak naprawde
A to problem sprawdzic ile pali?? Widzę, że jesteś z Krakowa, więc do Wrocławia masz niezbyt daleko, a tam jest wybitny zakład od takich rzeczy. Jak wspomniał wyżej kolega - samemu nic nie dotykaj, bo możesz już go rozwalic na maxa.
 
			
					
				Re: Przeplywka 1.8 ustawienie naciagu sprzezynki
				: sob lut 16, 2013 13:55
				autor: spiderekkk
				ozzy1979 pisze:spiderekkk pisze:narazie jezdzi ale cholera wie ile to pali tak naprawde
A to problem sprawdzic ile pali?? Widzę, że jesteś z Krakowa, więc do Wrocławia masz niezbyt daleko, a tam jest wybitny zakład od takich rzeczy. Jak wspomniał wyżej kolega - samemu nic nie dotykaj, bo możesz już go rozwalic na maxa.
 
no nieruszam i ciesze sie ze jezdzi. ale i tak wiem ze jest grzebane bo byla klapka wyciagana i chce cos z tym zrobic tylko wlasnie nie wiem dokladnie co.. ale do wrocka to troche daleko jest na takie cos
 
			
					
				Zaraz, zaraz, panowie, ale jaka sprężynka?
				: ndz lut 17, 2013 16:31
				autor: ozzy1979
				jeśli mówimy o wtrysku mechanicznym, to gdzie tam jest sprężynka?? Cały przepływomierz jest stabilizowany przeciwwagą i cisnieniem paliwa (stała wartość) działającym na tłoczek regulacyjny od góry. W układzie przepływomierza klapowego w K/KE/KU-Jetronic nie ma żadnej spręzynki! Klapy spietrzającej sie nie reguluje, gdyz jest ona ustawiona fabrycznie i jest, jak juz wspomniałem, stabilizowana cisnieniem paliwa w regulatorze. Kolego, weź lepiej wrzuc fotę tego silnika i tego przepływomierza, bo chyba sie nie rozumiemy a i nie o tym układzie gadamy.
			 
			
					
				Re: Zaraz, zaraz, panowie, ale jaka sprężynka?
				: ndz lut 17, 2013 17:12
				autor: spiderekkk
				ozzy1979 pisze:jeśli mówimy o wtrysku mechanicznym, to gdzie tam jest sprężynka?? Cały przepływomierz jest stabilizowany przeciwwagą i cisnieniem paliwa (stała wartość) działającym na tłoczek regulacyjny od góry. W układzie przepływomierza klapowego w K/KE/KU-Jetronic nie ma żadnej spręzynki! Klapy spietrzającej sie nie reguluje, gdyz jest ona ustawiona fabrycznie i jest, jak juz wspomniałem, stabilizowana cisnieniem paliwa w regulatorze. Kolego, weź lepiej wrzuc fotę tego silnika i tego przepływomierza, bo chyba sie nie rozumiemy a i nie o tym układzie gadamy.
NIe. mowa o Digifancie II elektroniczny wtrysk silnik PF/PB