Nierówna praca na PB. 2.0 8v na LPG jest OK

Tutaj piszemy o problemach dotyczących silników benzynowych

Moderatorzy: Michał_1977, italiano_83, G0 Karcio, Haki, Qto, marcin7x5, VIP

patrick_LCH
Nowicjusz
Nowicjusz
Posty: 3
Rejestracja: pt mar 11, 2011 18:50

Nierówna praca na PB. 2.0 8v na LPG jest OK

Post autor: patrick_LCH » sob sty 26, 2013 11:34

Witam,
Jako że jestem laikiem może i będę zadawał głupie pytania...
Wszystko zaczeło się od tego, pewnego mroźnego dnia przez przypadek chciałem odpalić auto na LPG, oczywiście nie zapalił... i wszystko zamarzło... parownik przewody łącznie z filtrem powietrza. Auto do garażu, grzejniki na ful i po paru godzinach zagadał. Alee... wtedy zaczeły się problemy z LPG, podczas jazdy gdy wcisnę sprzęgło nagle auto gaśnie. Szwagier paluchy wsadził i chyba zmienił dawkę LPG.
Kolejny rozdział ... oczywiście jak chciałem wyregulować gaz to nigdy mechanicy nie mieli czasu... A trzeba było jechać do szkoły. I tak ruszam ze skrzyżowania 1,2 i buuum, coś strzeliło, auto zaczeło tracić moc zjechałem na pobocze otwieram maske a tu guma z dolotu spadła(zapewne gazem jebło) puszka filtra powietrza połamana... Założyłem gumę pale i jedziemy. Kolejne ozdrowienie na LPG chodzi cacy ale... nie równo chodzi na PB i tu krew mnie zalewa. Od miesiąca mam Golfa jeżdżę nim tylko w weekendy i tu taka kupa..

Tu moje pytanie co z nim zrobić żeby to jakoś chodziło na PB i LPG?? Wymiana puszki filtra powietrza rozwiąże sprawę ? Czy to może być co innego??

Jeśli temat nie do tego działu proszę o przeniesienie.
Pozdro Patryk



Awatar użytkownika
vwer2
Sprzedawca
Sprzedawca
Posty: 228
Rejestracja: pt lis 21, 2008 12:12
Lokalizacja: *Dolny Śląsk - Wrocław*
Kontakt:

Nierówna praca na PB. 2.0 8v na LPG jest OK

Post autor: vwer2 » sob sty 26, 2013 12:12

Sprawdź przepływomierz . Po "strzale " mógł się uszkodzić. U mnie skrzywiło ośkę klapki i się zaciął. Na LPG chodził ok a na PB nie chciał za bardzo chodzić.