Strona 1 z 1

Prawdopodobnie cewka

: pt sty 25, 2013 19:02
autor: projec
Byłem u mechanika bo palił mi się check i miałem czasami problemy z odpalaniem ( najczęściej po tym jak odpaliłem przejechałem np. 100m zgasiłem i chciałem odpalić miałem problem kręciłem i kręciłem, aż wreszcie odpalił ) podłączył pod komputer i wyszedł komunikat "wypadanie zapłonu" no cóż mówi przewody albo cewka, zaglądamy ( ja wiedziałem, że przewody to trzeba by już wymienić ) no i oczywiście przewody już w stanie mizernym z zewnątrz, poparciałe, zniszczone itd. Dobra tak więc przewody wymienione, jadę w trasie i po jakiś 150km zaczyna się szarpanie silnikiem ;/ w momencie dodawania gazu, problem z odpalanie był dalej, check również na nowo zaczął się palić. Obecny stan to szarpanie przy wciśnięciu gazu na 3,4,5 (bieg) nie równa praca na wolnych obrotach- falowanie obrotów, palący się check no i to odpalanie.
Aha mechanik raczej dobry prowadzamy do niego samochody od ok. 8 lat i robił już chyba nam wszystko i zawsze było dobrze zrobione i bez reklamacji i do niego zaufanie mam akurat, ale chce się upewnić i usłyszeć wasze zdanie. Ma już dla mnie cewkę za 320 zł z bero.
Wszystko było by ok podjechałbym by się wymieniło i zobaczyło tyle, że problem mój polega na tym że mam do niego 160km i boję się o to czy dojadę ;/ No boję się również o to żeby na cewce się skończyło bo nie mam już funduszy na naprawę... ( świece wymienione pół roku temu ). Silnik 1.0 MPI

Prawdopodobnie cewka

: pt sty 25, 2013 23:53
autor: borowy jarek
Jeśli masz katalizator, to niespalone paliwo może mu zaszkodzić więc lepiej nie jeździć gdy masz problemy z zapłonem. Sam walczyłem ostatnio z cewkami (u mnie są oddzielne dla każdej świecy), więc życze powodzenia w naprawie.

Prawdopodobnie cewka

: sob sty 26, 2013 01:01
autor: Paweł Marek
Powinieneś podać typ silnika lub markę wtrysku i konkretny numer błędu. Ja bym na razie za tyle kasy nowej nie kupował bo jest to troch działanie w ciemno , można na próbę znaleźć poniżej stówki używaną czy jakoś pożyczyć na szrocie

Prawdopodobnie cewka

: wt sty 29, 2013 15:17
autor: marcin7x5
Tak na szybko to pomierz sobie opornośc pomiędzy wyjściem 1 i 2 cyl a potem 3i 4 cylindra na cewce - jeżeli takową masz w swoim silniku. Powinna wynościć ok 5kohm. Jeżeli jest duzo więcej lub mniej to cewka jest walnięta. Dobrze by było gdybys podał nr błedu zapisanego - skoro pali ci się check.

Prawdopodobnie cewka

: czw sty 31, 2013 13:52
autor: projec
Była to jednak cewka po wymianie cewki ustało wszystko :) dzięki za podpowiedzi, w sumie jak ktoś nie ma kasy to nie warto ryzykować i brać nowej części za tyle pieniędzy, ja akurat miałem kasę i byłem na 90% pewien,że to to, zresztą po odkręceniu cewki zauważyłem, że miała pękniętą już obudowę.....