Zasilania na tps
: ndz lis 25, 2012 12:37
Witam Panów.
Mam problem z obrotami zimnego silnika ,mianowicie są za niskie,w miarę nagrzewania rosną,przy dodaniu gazu robi się dziura i auto się dławi przy powolnym dodanie jest ok,silnik vw passat b3 mono wtrysk jetronik ,na 1 i 5 pinie wtyczki od tps -czujnik położenia przepustnicy powinno być zasilanie 5V ,niema . Co może być powodem braku 5 V? Jeśli podam masę na 5 to krokowy otwieta przepustnicę ,obroty na zimnym są prawidłowe ,dziury przy dodaniu gazu niema ale dawqka paliwa jest wysoka bo na rozgrzanym zalewa.Napięcie 5v na wtyczce pojawia się ale jak podam sztucznie masę . podmieniałem cały nonowtrysk i nic.Proszę o pomoc.
Mam problem z obrotami zimnego silnika ,mianowicie są za niskie,w miarę nagrzewania rosną,przy dodaniu gazu robi się dziura i auto się dławi przy powolnym dodanie jest ok,silnik vw passat b3 mono wtrysk jetronik ,na 1 i 5 pinie wtyczki od tps -czujnik położenia przepustnicy powinno być zasilanie 5V ,niema . Co może być powodem braku 5 V? Jeśli podam masę na 5 to krokowy otwieta przepustnicę ,obroty na zimnym są prawidłowe ,dziury przy dodaniu gazu niema ale dawqka paliwa jest wysoka bo na rozgrzanym zalewa.Napięcie 5v na wtyczce pojawia się ale jak podam sztucznie masę . podmieniałem cały nonowtrysk i nic.Proszę o pomoc.