Strona 1 z 1

Problem z Gaźnikiem KS2

: wt paź 30, 2012 20:44
autor: Fire&IceGOLF
Witam. Mam problem z moim golfikiem.. Miałem mono-wtrysk który nie chodził.. wiec postanowiłem go zmienić na normalny zwyczajny prosty gaźnik.. Kupiłem Keihin Ks2 taki był montowany a Audi.. i Mam pytanie czy wystarczy założyć gaźnik i wszystko będzie chodziło czy jeszcze trzeba np wymienić pompę paliwa?? Ponieważ gdy założyłem to wszystko chodzi tylko zalewa gaźnik i samochód gaśnie.. gdy wystarczy że trzyma sie go na wyższych obrotach to nie zgaśnie.. Pozdrawiam był bym wdzięczny za odpowiedz..

Problem z Gaźnikiem KS2

: wt paź 30, 2012 20:54
autor: Paweł Marek
pompka do gaźnika podaje tylko 0,25 bara, do wtrysku 1.2 bara, być może zawór iglicowy w gaźniku nie utrzyma takiego ciśnienia. Załóż pompkę do gaźnika mechaniczną, albo wywal pompę spod podłogi zostawiając tylko tą w baku - daje akurat tyle ile trzeba 0.24 bara. Powrót benzyny musisz zrobić. Jest do tego zbiorniczek przy bloku silnika w gaźnikach Pierburg 2E2 lub przy gaźniku w 2E3 w twoim nie wiem jak to rozwiązane jest. Raczej kiepski interes zrobiłeś kompletne wtryski do RP czy ABS, AAM są po stówce.

Problem z Gaźnikiem KS2

: wt paź 30, 2012 21:02
autor: homer21
Tak to prawda lepiej było w wtrysk zainwestować i aby mieć ciśnienie 0,25 to tylko zostaje zostawienie pobpki w paku poniewaz by założyc ta mechaniczną co pracuje na wałku musial byc mieć otwór w bloku a jak miałeś mono to raczej go nie masz tak że lepiej by było kupić ponownie mono i złożyć.

Problem z Gaźnikiem KS2

: wt paź 30, 2012 21:03
autor: Fire&IceGOLF
Dziękuje za jakąś podpowiedz będę kombinował dalej może się uda..;) no wiem że były ale ja chciałem mieć normalny gaźnik bez żadnej elektryki..