Strona 1 z 1
Obroty na ssaniu pierburg 2E3
: pt paź 26, 2012 19:33
autor: chodak-70
Witam
Zakupiłem okazjonalnie sprawny gaźnik 2E3 i po założeniu do auta ma ma słabiutkie obroty na ssaniu które oscylują w granicach 1000 obrotów.Sprzedający wspominał o regulacji obrotów ssania tyle że zapomniałem o który ząbek krzywki ma opierać się śruba
Czy mógłby mi ktoś pomóc w tym temacie?
Obroty na ssaniu pierburg 2E3
: pt paź 26, 2012 21:45
autor: Paweł Marek
Póki co nie ruszaj ząbków, wrócisz do tematu jak poczytasz o regulacji gaźnika, na początek tzw podwyższonych obrotów biegu jałowego. Pozycja dla ciebie Gaźniki sprawdzanie i regulacja Jurgen Kasedorf str 117. ściągniesz łatwo z "gryzonia"
Obroty na ssaniu pierburg 2E3
: sob lut 02, 2013 20:38
autor: krys94
Witam. U mnie jest ta sama sytuacja, na ssaniu też obroty są około 1000. Próbowałem regulować te podwyższone obroty biegu jałowego ustawiałem na najwyższym ząbku krzywki i ustawiałem na 2000 obr i mam problem ponieważ po podłączeniu filtra powietrza na rozgrzanym silniku obroty utrzymują się w granicach 2000 tys, a na zimnym(przed odpaleniem wciskam pedał gazu) nadal oscylują w granicach 1000. Już próbowałem regulować pare razy ale za każdym jest to samo, koledzy pomóżcie bo ja już nie wiem co to moze byc.
Obroty na ssaniu pierburg 2E3
: sob mar 28, 2015 01:10
autor: VWiater
krys94, wg emaila ktory mi napisales piszesz ze na przedostatnim stopniu liczac od najwyzszego, a w ksiazce pisze ze na przedostatnim stopniu liczac od najnizszego. Moze w tym tkwi rozwiazanie Twojego problemu.
Obroty na ssaniu pierburg 2E3
: sob mar 28, 2015 10:39
autor: krys94
jaroslawwiatr, Ja już mam wszystko ogarnięte. Ktoś przede mną robił ten gaźnik i nie wiem po co ale rozebrał tą tarczę i źle założył. Trochę czasu minęło jak do tego doszedłem, rozebrałem to trochę nad tym posiedziałem i złożyłem jak ma być. Teraz wszystko działa jak należy.